// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

محتویات سیزن پس بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle مشخص شد

کمپانی نینتندو و یوبی‌سافت اطلاعاتی از سیزن پس بازی استراتژی و نوبتی Mario + Rabbids: Kingdom Battle منتشر کردند.

مدت زمان زیادی تا عرضه بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle نمانده است و امروز در میان جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو و یوبی سافت مزایای خرید Season Pass این بازی را مشخص و جزئیات آن را منتشر کردند. به نظر می‌رسد که سیزن پس این بازی محتویات چشم‌گیری را در خود جای داده است.

اولین بسته الحاقی این بازی پس از عرضه آن به طور انحصاری در دسترس کاربرانی قرار می‌گیرد که سیزن پس این بازی را در اختیار دارند. این بسته هشت سلاح با حال‌و‌هوای سبک استیم‌ پانک به این بازی اضافه می‌کند که یوبی‌سافت هنوز عکسی از آنها منتشر نکرده است. همچنین پاییز سال جاری دارندگان سیزن پس این بازی یک نقشه تک‌نفره و همچنین یک نقشه همکاری چند‌نفره نیز دریافت خواهند کرد.

اصلی‌ترین DLC که به طور انحصاری در دسترس دارندگان سیزن پس قرار می‌گیرد، در سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر می‌شود که قرار است محتوای داستانی عظیمی را به این بازی اضافه کند. دو کمپانی نینتندو و یوبی‌سافت هنوز جزئیاتی از این محتوا منتشر نکرده‌اند، اما خاطرنشان کردند که حالت داستانی گسترده‌ای به این بازی اضافه می‌شود. سازندگان همچنین اطلاعاتی از قیمت سیزن پس این بازی ارائه نکرده‌اند.

بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و برای عرضه در تاریخ ۷ شهریورماه (۲۹ آگوست) برنامه‌ریزی شده است. این بازی در سبک استراتژی نوبتی طراحی شده است و سبک آن شباهتی به بازی XCOM نیز دارد. شما می‌توانید در زومجی پیش‌نمایش بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle را مطالعه کنید و از محتویات آن باخبر شوید.

همچنین در ادامه نیز می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی را که چندی پیش منتشر شده است، تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده