// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

شخصیت های جدید بازی Rainbow Six Siege معرفی شدند

کمپانی یوبیسافت هر سه شخصیت آپدیت جدید بازی Rainbow Six Siege موسوم به Operation Blood Orchid را معرفی کرد.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی و در حالی که کمپانی یوبی سافت خبر از تاخیر در انتشار تازه‌ترین آپدیت بازی Rainbow Six Siege یعنی Operation Blood Orchid داد، این کمپانی اقدام به معرفی هر سه شخصیت جدید بازی مذکور در قالب پستی در وبلاگ خود کرد.

شخصیت‌های جدید آپدیت Operation Blood Orchid با نام‌های الا (Ela)، لیژن (Lesion) و یینگ (Ying) شناخته می‌شوند. الا یکی از اعضای واحد ضد تروریسم لهستان یعنی GROM است که در دسته Defender قرار می‌گیرد. او مجهز به مین‌های گرزمت (Grzmot) است که به حرکت حساس هستند و می‌توان آن‌ها را روی هر سطحی قرار داد. این مین‌ها که صدمه‌ای به دشمنان وارد نمی‌کنند، پس از شناسایی حرکت و منفجر شدن موجب گیج شدن آن‌ها و اختلال شنوایی می‌شوند. همچنین اگر سطح سلامتی الا به پایان برسد، او می‌تواند به منظور کمک به دیگران برای احیای وی یک مین منفجر کند. الا از یک تپانچه جدید به عنوان سلاح ثانویه و از سلاح‌های شات‌گان و SMG به عنوان سلاح اصلی استفاده می‌کند. مدل هیچ‌یک از سلاح‌ها اعلام نشده است.

آپدیت Operation Blood Orchid بازی Rainbow Six Siege

یینگ که در دسته Attacker قرار می‌گیرد، از اعضای واحد ضد تروریسم هنگ کنگ است. او گوی‌هایی به نام کاندلا (Candela) در اختیار دارد که به دلیل ماهیت فلش‌بنگ‌-‌مانند، استفاده از آن‌ها موجب اختلال در بینایی دشمنان خواهد شد. به واسطه در اختیار داشتن عینک مخصوص، یینگ از تاثیر گوی‌های مذکور مصون است. کاندلا‌ها امکان پر‌تاب و غلتاندن را دارند و همچنین یینگ می‌تواند برای مدتی آن‌ها را در دست نگه دارد که این اقدام باعث طولانی شدن بازه زمانی انفجار خواهد شد. علاوه بر این می‌توان آن‌ها را روی سطح‌های تخریب‌پذیر قرار داد و دشمنان در طرف دیگر را تحت تاثیر قرار داد.

آپدیت Operation Blood Orchid بازی Rainbow Six Siege

لیژن سومین اپراتور جدید آپدیت Operation Blood Orchid است که او نیز به مانند یینگ عضو واحد ضد تروریسم هنگ کنگ است. او از مین‌های Gu استفاده می‌کند که به جز لیژن و I.Q (در صورت استفاده از آشکار‌ساز وسایل الکترونیکی) هیچ‌یک از شخصیت‌ها قادر به مشاهده آن‌ها نخواهند بود. هر زمان که یک دشمن روی این مین‌ها قدم بگذارد، سوزنی سمی به پای آن‌ها فرو می‌رود. در این شرایط دو گزینه در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد؛ بازیکنان می‌توانند اقدام به بیرون آوردن سوزن کنند و خود را در معرض حمله دیگران قرار دهند یا تحت تاثیر سم که به مرور سطح سلامتی را کاهش می‌دهد و روی بینایی‌شان تاثیر می‌گذارد، بازی را ادامه دهند. به مرور به تعداد مین‌های لیژن اضافه می‌شود و او می‌تواند حد‌اکثر هفت مین در اختیار داشته باشد. همچنین محل تمامی مین‌ها روی نقشه به نمایش درمی‌آید و او از فعال شدن آن‌ها مطلع خواهد شد.

در کنار شخصیت‌های جدید، آپدیت Operation Blood Orchid دارای یک نقشه جدید به نام Theme Park است. در حالی که این نقشه برای تمامی بازیکنان رایگان است، امکان استفاده رایگان از شخصیت‌های الا، یینگ و لیژن تنها در اختیار دارند‌گان Season Pass سال دوم بازی Rainbow Six Siege قرار دارد و دیگر بازیکنان باید با استفاده از ارز درون بازی اقدام به خرید آن‌ها کنند.

بازی Rainbow Six Siege در سال ۲۰۱۵ به عنوان یازدهمین بازی مجموعه Tom Clancy's Rainbow Six روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شد و هم‌اکنون بیش از ۲۰ میلیون کاربر دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده