// یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

بازی NBA Live 18 از ایکس‌ باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو پشتیبانی خواهد کرد

طبق گفته‌های الکترونیک آرتز، بازی NBA Live 18 قرار است روی ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن 4 پرو با کیفیت بالاتری اجرا شود.

اخیرا نسخه‌ی دمویی از بازی NBA Live 18 برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شد که کاربر می‌تواند در آن‌ها حالت‌های جدید بازی را، مانند The One تجربه کند. وب‌سایت DualShockers علاوه بر اینکه این نسخه را در رویداد EA Sports تجربه کرده بود، توانست با مایک ماهار، سازنده‌ی این بازی، نیز مصاحبه‌ای داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار بازی، وقتی از وی پرسیده شد که آیا اجرای بازی روی کنسول‌های ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو باعث بهبود در ویژگی‌های بازی می‌شود، وی گفت که کمپانی الکترونیک آرتز در تلاش است با استفاده از ویژگی‌های سخت‌افزاری این دو کنسول، جلوه‌های بصری بهتری را برای این بازی به نمایش درآورد:

افزایش کیفیت جلوه‌های بصری که ما نیز بیشتر تمرکز خود را بر آن گذاشته‌ایم، از قدرت بالای این دو کنسول نشات می‌گیرد. قدرت و ظرفیت بالایی که این دو دستگاه دارند موجب شده تا ما انرژی خود را روی استفاده از آن‌ها برای بهبود بازی صرف کنیم و این بخشی است که قصد داریم از آن برای برتری بازی بهره ببریم.

در حالی که بازی NBA Live 18 فعلا قرار است برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود، از سازنده‌ی آن پرسیده شد که آیا برنامه‌ای نیز برای انتشار این بازی ورزشی برای کنسول نینتندو سوییچ در دست اقدام است یا خیر؛ چرا که رقیب آن، یعنی بازی NBA 2K18 قصد انتشار چنین نسخه‌ای را دارد. مایک ماهار این‌چنین پاسخ داد که سازندگان این بازی در سال جاری تنها روی نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌‌باکس وان تمرکز دارند و انتشار آن برای کنسول نینتندو سوییچ در آینده احتمالا پروژه‌ی بعدی این سری خواهد بود:

بله. در سال جاری ما روی نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان این بازی تمرکز خواهیم داشت و انتشار نسخه‌ی سوییچ بازی نیز در آینده برای ما اولویت خواهد داشت.

بازی NBA Live 18 قرار است برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در تاریخ ۱۵ ماه سپتامبر (۲۴ شهریورماه) منتشر شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده