نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

بازی For Honor را برای مدت محدودی رایگان تجربه کنید

طبق اعلام یوبی‌سافت، بازی For Honor برای مدت محدودی به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. 

چند روز پیش یوبی‌سافت از فصل سوم بازی For Honor رونمایی کرد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این کمپانی اعلام کرده که علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را برای مدت محدودی به صورت رایگان تجربه کنند. به طور دقیق‌تر، بازی For Honor از ۱۹ تا ۲۲ مرداد به صورت رایگان در دسترس کاربران پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خواهد بود. در طول این مدت،‌ کاربران می‌توانند به نسخه کامل بازی شامل بخش‌های تک‌نفره و چندنفره دسترسی داشته باشند. 

در کل نسخه رایگان بازی هیچ محدودیتی نخواهد داشت و می‌توانید به تمام محتویات بازی دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، در صورتی که پس از تجربه این نسخه بازی را خریداری کنید، تمامی پیشرفت‌هایتان به بازی اصلی منتقل خواهند شد. امکان دانلود این نسخه رایگان از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز به وقت ایران برای کاربران PS4 و کامپیوتر فراهم شده است. البته یوبی‌سافت اشاره‌ای به زمان آغاز Preload بازی روی ایکس‌باکس وان نکرده است. 

همچنین علاوه بر در دسترس قرار گرفتن نسخه آزمایشی بازی، یوبی‌سافت امکان خرید بازی با ۵۰ درصد تخفیف را فراهم کرده است. این تخفیف تا ۲۹ مرداد برای نسخه‌های کنسولی و تا ۲۳ مرداد برای نسخه پی‌سی فعال خواهد بود. 

بازی For Honor در بررسی زومجی نمره خیلی خوب ۸ را دریافت کرده است. خلاصه‌ای از نقد بازی به شرح زیر است:

اگر شما هم از افرادی هستید که به فیلم‌هایی چون Troy یا ارباب حلقه‌ها علاقه دارید و همیشه دوست داشتید تا در نقش یک قهرمان وارد چنین میدان‌های نبردی شده و نتیجه جنگ را تعیین کنید، بازی For Honor اینجا است تا آرزوی شما را برآورده کند. بازی به لطف داشتن سیستم مبارزه‌های بسیار واقع‌گرایانه و عالی و همچنین موارد مثبت دیگری چون گرافیک خوب، تجربه‌ای لذت‌بخش برای‌تان فراهم می‌کند که شاید مشکلات کوچکی داشته باشد، ولی پس از عادت کردن به بازی دیگر این موارد هم به چشم‌تان نخواهد آمد.


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده