// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰

تولید‌کننده‌ی بازی Zelda نسبت به سری بازی Far Cry ابراز علاقه نشان می‌دهد

ایجی ائونوما، تولید‌کننده‌ی سری بازی Zelda طی مصاحبه‌ای درباره‌ی علاقه‌مندی خود به Far Cry، سری بازی یوبی‌سافت صحبت می‌کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.
طی مصاحبه‌ای که سایت گیم‌اینفورمر انجام داده است، ایجی ائونوما گفت که Far Cry 4 یکی از بازی‌های غیر نینتندویی است که او در حال حاضر آن انجام می‌دهد. او همچنین درباره‌ی اینکه وقت آزاد خود را چگونه می‌گذراند و به انجام بازی‌های ویدئویی می‌پردازد، صحبت‌هایی را ارائه داده است:
من خارج از محل کار، بازی‌های ویدئویی زیادی را انجام نمی‌دهم. به دلیل این‌ که بازی‌های ویدئویی حکم کار را برای من دارند. در کنار بازی‌های ویدئویی، کار‌های زیادی وجود دارد که برای انجام دادن در وقت آزاد خود، آن‌ها را انتخاب می‌کنم. اما هر وقت که درباره‌ی موضوع جالبی می‌شنوم به خصوص اگر موضوع یک بازی‌ ویدئویی جالب باشد، دوست دارم تا مدت زمان بیشتری را برای انجام آن اختصاص دهم. اما از نظر سبک بازی، به طور حتم به یک سبک خاصی علاقه ندارم. معمولا هر بازی را بدون توجه به سبک‌اش بازی می‌کنم. یکی از بازی‌های جدیدی که به آن علاقه‌مند هستم و خارج از نینتندو ساخته‌ شده، Far Cry 4 است.  من به سری بازی Far Cry علاقه‌مند هستم و این شانس را داشتم که این نسخه‌ را بازی کنم، اما حقیقتا هنوز کل بازی را ندیده‌ام زیرا به تازگی آن را شروع کرده‌ام.
بازی Far Cry 4 در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ (۲۷ آبان ۱۳۹۳) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شد. آیا شما هم با ائونوما موافقید و Far Cry 4 بازی جالبی است؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع: mynintendonews


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده