// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

نسخه کالکتور بازی Call of Duty: WW2 معرفی شد

استودیو اسلج‌همر نسخه‌ی پرمیوم بازی Call of Duty: WWII را با نام Valor Edition معرفی کرد.

معمولا بازی Call of Duty در کنار نسخه‌های استاندارد و دیلاکس خود، یک نسخه‌ی پرمیوم نیز معرفی می‌کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، نسخه‌ی Valor Collection Pro بازی Call of Duty: WWII یک نسخه‌ی پرمیوم به حساب می‌آید که از یک سری محتویات خاص برخوردار است.

مایکل کاندری، موسس استودیو اسلج‌همر، در جریان یک توییت این نسخه را معرفی کرد. نسخه‌ی Valor Collection Pro دارای پکیج ویژه‌ی بازی (استیل بوک و سیزن‌پس)، یک اکشن فیگور زیبا و یک پوستر جالب از بخش زامبی بازی است. اگر به اکشن فیگور برنزی رنگ بازی نگاه بیاندازیم، می‌بینیم که از صحنه‌ی D-Day الهام گرفته شده است. در ادامه می‌توانید عکس این پکیج را مشاهده کنید.

نسخه‌ی Valor Edition بازی Call of Duty: WWII

ظاهرا Valor Collection Pro برای پیش‌خرید از طریق خرده‌فروشی‌ها در دسترس نیست و باید در روز عرضه آن را خریداری کنید. البته فروشگاه استرالیایی EB Games صفحه‌ی پیش‌خرید این بازی را راه‌اندازی کرده است تا علاقه‌مندان بتوانند این کالکشن ارزشمند را خریداری کنند.

بازی Call of Duty: WW2 در تاریخ ۱۲ آبان ماه (سه نوامبر) روی کامپیوتر،‌ پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین از تاریخ سخ شهریور (۲۵ آگوست) بتای این بازی برای کاربران پلی‌استیشن 4 آغاز می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده