// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

بازی Dragon Quest XI در عرض دو روز دو میلیون نسخه فروخت

بازی Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age هفته‌ی گذشته در ژاپن عرضه شد و تنها در دو روز توانست دو میلیون نسخه فروش داشته باشد.

بالاخره هفته‌ی گذشته بازی مورد انتظار Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age در ژاپن عرضه شد و توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای بگذارد. حال فامیتسو در آخرین شماره‌ی خود اعلام کرد که این بازی نقش‌آفرینی زیبا توانسته است دو میلیون نسخه فروش داشته باشد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در این شماره اعلام شده که بازی Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age در دو روز پس از عرضه‌ی خود در تاریخ هفتم و هشتم مردادماه توانسته است به صورت دقیق دو میلیون و ۸۰ هزار و ۸۰۶ نسخه به فروش برساند. این رقم با در نظر گرفتن میزان فروش دو نسخه‌ی پلی استیشن 4 و نینتندو 3DS است. اگر بخواهیم به صورت جداگانه محاسبه کنیم، نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 توانسته ۹۵۰ هزار و ۳۳۸ نسخه و نسخه‌ی نینتندو 3DS توانسته است یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۴۶۸ نسخه به فروش برساند.

این آمار بدون ترکیب شدن نیز بسیار خوب و نشان‌دهنده‌ی این است که مجموعه‌ی Dragon Quest در ژاپن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین یک باندل پلی‌استیشن 4 و یک باندل نینتندو 3DS XL نیز برای این بازی در دسترس قرار گرفته و علاقه‌مندان می‌توانند این باندل‌ها را تهیه کنند که دارای یک نسخه از بازی است.

از طرفی هفته‌ی گذشته، کمپانی اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر بازی Dragon Quest XI، اعلام کرد که این بازی برای غرب نیز عرضه خواهد شد، اما تا قبل از ۲۰۱۸ نباید انتظار عرضه آن را داشته باشیم. یوجی هوری، کارگردان بازی Dragon Quest XI، نیز اعلام کرده بود که تیم سازنده در حال بومی‌سازی بازی است و از آن‌جایی که بازی دارای دیالوگ‌های بسیاری است، انجام این کار زمان‌بر خواهد بود.

یوجی هوری در این‌باره می‌گوید:

بازی دارای متن و دیالوگ‌های بسیاری است و کار زیادی را می‌طلبد تا بومی‌سازی‌های آن را انجام دهیم؛ اما سخت در حال تلاش کردن هستیم تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن این بازی را برای شما به ارمغان بیاوریم.

با تمام این تفاسیر هنوز مشخص نیست که کدام نسخه از بازی Dragon Quest XI در غرب عرضه خواهد شد. با این حال، کاربران پلی‌استیشن 4 و نینتندو 3DS شانس آن را دارند که این بازی را در غرب نیز تجربه کنند. نکته‌ی جالب اینجا است که هر دو نسخه از خط داستانی یکسانی برخوردار هستند، ولی از نظر محتویات، با یکدیگر متفاوتند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده