نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

یوبی سافت برنامه های خود را برای بازی For Honor اعلام کرد

بازی For Honor بالاخره محتوا و ویژگی‌های جدیدی را در آینده‌ی نزدیک توسط دو آپدیت بزرگ، دریافت خواهد کرد.

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که منتظر عرضه‌ی به‌روزرسانی و محتویات جدید برای بازی For Honor هستید، الان می‌توانید خوشحال باشید، چرا که یوبی‌ سافت جزییات برنامه‌هایش برای توسعه این بازی را منتشر کرد.

در ابتدا باید بدانید که بازی For Honor دو به‌روزرسانی در ماه‌های آگوست و نوامبر دریافت خواهد کرد. این دو به‌روزرسانی شامل محتویات جدید و زیادی خواهد بود، این دو آپدیت شامل محتویاتی مانند کاراکتر‌های جدید، نقشه‌های جدید، سیستم حرکتی بهتر و مواردی از این دست خواهد بود. یوبی‌سافت همچنین اعلام کرد کسانی که Season Pass بازی را خریداری کرده‌اند زودتر از دیگر کاربران به محتوای جدید بازی دسترسی خواهند داشت، اما مدت زمان دسترسی این کاربران تاکنون مشخص نشده است.

علاوه بر این دو به‌روزرسانی بازی، قابلیت‌های دیگری مانند باز‌ی رقابتی، مسابقات چهار در مقابل چهار، مسابقات چهار در مقابل چهار متشکل از بازیکنان بازی و حالت تمرینی به بازی اضافه خواهند شد. همچنین سرورهای اختصاصی نیز طی چند ماه آینده به بازی اضافه خواهند شد.

طبق اعلام یوبی‌سافت پچ‌های جدیدی نیز به صورت منظم و طبق بازخورد کاربران نسبت به بازی عرضه خواهند شد. اولین پچ از این سری پچ‌ها از امروز در محیط آزمایشی جامعه‌ی بازی برای پلتفرم پی‌سی در دسترس خواهد بود. در صورتی که عملکرد این پچ راضی کننده باشد در آینده‌ای نزدیک برای پلتفرم‌های دیگر در دسترس خواهد بود.

شما می‌توانید جزییات دقیق این بروزرسانی را در زیر مطالعه کنید:

  • سرور‌های اختصاصی: تیم توسعه‌ی یوبیسافت مونترال هم اکنون در حال کار بر روی سرورهای زیرساخت اختصاصی هستند، هدف از اجرای این سرور‌های اختصاصی پدید آوردن یک ثبات و در اولویت قرار دادن Matchmaking برای تیم‌ها است.
  • دو به‌روزرسانی جدید: در ماه‌های آگوست و نوامبر دو آپدیت جدید برای بازی For Honor عرضه خواهد شد، این دو به‌روزرسانی به بازیکنان روش‌های مبارزه در میدان جنگ را نشان می‌دهند. هر کدام از این دو بروزرسانی شامل قهرمان‌های جدید، نقشه‌های جدید، سیستم حرکتی بهتر، بهبود در گیم‌پلی و مواردی از این دست خواهند بود. کاربرانی که نسخه‌ی Season Pass بازی را خریداری کرده‌اند، زودتر از دیگر کاربران به قهرمان‌های این به‌روزرسانی‌ها دسترسی خواهند داشت. جزییات بیشتر در آینده مشخص خواهد شد.
  • ویژگی‌های جدید بازی: بازی رقابتی با ویژگی‌های مسابقات دوئل، مسابقات چهار به چهار و یک حالت جدید که در آن بازیکنان می‌توانند در تیم‌های چهارنفره با هم به رقابت بپردازند از جمله ویژگی‌هایی هستند که به بازی For Honor اضافه خواهند شد.
  • یک حالت تمرینی جدید: یک حالت تمرینی جدید برای بازیکنان تازه کار و با تجربه که در آن می‌توانند خود را برای حضور در میدان نبرد آماده کنند.
  • بهبود جهان بازی: طی بروزرسانی‌های آینده بازی For Honor تغییراتی با هدف بهبود قهرمان‌ها و حالت‌های بازی خواهد داشت. برخی از این تغییرات عناصر سیستم مبارزه را بهبود می‌بخشد، برای مثال زمانی که می‌خواهید با تکیه بر دفاع کردن به حریف حمله کنید، این تغییرات باعث خواهند شد حمله‌ی مفیدتری داشته باشید. تمامی این تغییرات از امروز در محیط آزمایشی بازی در پلتفرم پی‌سی مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.

یوبی‌سافت امیدوار است با اعمال این به‌روزرسانی‌ها بتواند بازیکنان را دوباره به بازیFor Honor برگرداند. بازی For Honor در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۷ (سه‌شنبه، ۲۶ بهمن) برای کنسول‌های PS4، ایکس‌ باکس وان و کامپیوتر عرضه شده است. شما می‌توانید بررسی متنی و ویدیویی بازی For Honor را در زومجی بخوانید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده