// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

قابلیت کراس پلتفرم به بازی Brawlhalla می‌آید

همزمان با اعلام عبور تعداد بازیکنان بازی Brawlhalla از مرز ۵ میلیون نفر، مشخص شده که این بازی به‌زودی پذیرای قابلیت کراس پلتفرم خواهد بود.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Blue Mammoth Games اعلام کرد که بازی دوبعدی پلتفرمر Brawlhalla که در حال حاضر به‌صورت دسترسی پیش از موعد در شبکه‌ی استیم قرار دارد، قرار است پس از انتشار در اواخر سال جاری میلادی پذیرای قابلیت بازی بین پلتفرمی یا Cross Play بین نسخه‌ی پی سی و پلی استیشن 4 شود. این استودیو همچنین از آمار جدیدی پرده‌ برداشته که در آن نشان می‌دهد بازی Brawlhalla توانسته در سال ۲۰۱۷ بیشترین تعداد بازیکن را در بین تمامی بازی‌های سبک مبارزه‌ای در استیم با کسب عدد ۵ میلیون و سیصد هزار نفر از آن خود کند. اگرچه با توجه به رایگان بودن بازی شاید نتوان این عدد را زیاد باارزش دانست.

بتای خصوصی نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 این بازی نیز در راه است و قرار است در تاریخ یکم ماه آگوست (۱۰ مردادماه) شاهد انتشار نسخه‌ی فاندر پک آن نیز به قیمت ۱۹.۹۹ دلار باشیم. این بسته علاوه بر اینکه بلافاصله کاربران را وارد بتا می‌کند، دارای مزایای دیگری نیز هست که در زیر برخی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

  • بسته‌ی The All Legends که شامل تمامی شخصیت‌های قابل بازی حال حاضر و آینده‌ی این بازی است
  • یک آواتار منحصربه‌فرد
  • یک صفحه‌ی نام‌گذاری انحصاری (Nameplate)

برای دانلود از طریق آپارات اقدام کنید

بازی Brawlhalla شامل هر دو بخش تک‌نفره و چندنفره است که در خود حالت‌هایی را مانند مبارزات رده‌بندی (Ranked)، یک در مقابل یک، دو در مقابل دو، یک حالت چهارنفره‌ی آنلاین Free for All و همین حالتی برای هشت بازیکن در هر حالت تک و چندنفره، در بر می‌گیرد. این بازی همچنین دارای ۳۰ شخصیت است که هر یک دارای ویژگی‌ها، سلاح‌ها و روش مبارزه‌ی خاص خود هستند. بازی دارای سبک‌های دیگری از جمله Brawlball ،Snowbrawl و Bombsketball نیز هست. انتشار نسخه‌ی Founder's Pack بازی Brawlhalla مصادف خواهد بود با آغاز آخرین مرحله‌ی بتای محدود نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده