نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Skull And Bones احتمالا برای نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد

جاستین فارن، کارگردان بازی Skull And Bones در خلال گفتگوی خود با گیم‌ اسپات از احتمال عدم عرضه‌ی این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد.

طبق آخرین اخبار بازی، جاستین فارن، کارگردان بازی Skull And Bones در گفتگوی خود با سایت گیم‌اسپات اعلام کرده است که بازی جدید آنها دارای دنیایی غنی و زیبا خواهد بود و احتمالا پیاده‌کردن این موارد در نسخه‌ی نینتندو سوییچ امکان‌پذیر نخواهد بود.  

فارن در هفته‌ی جاری در گفتگوی خود با گیم‌اسپات گفت:

دنیای بازی Skull And Bones بسیار غنی و با شکوه است. ما در خصوص نینتندو سوییچ صحبت زیادی نداشته‌ایم ولی اگر قرار باشد تا نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی به واقعیت تبدیل شود، باید از حداکثر توان این کنسول استفاده کنیم.

اگرچه امکان عدم عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Skull And Bones وجود دارد ولی با این حال کمپانی یوبی‌ سافت در نظر دارد تا بازی‌های جذاب دیگری را در آینده‌ی نزدیک در دسترس کاربران این کنسول قرار دهد که از میان آنها می‌توان به بازی‌های Rayman Legends ،Steep و Just Dance 2017 اشاره کرد.

در پاسخ به سوال گیم‌اسپات در خصوص برنامه‌های مایکروسافت برای کنسول ایکس‌ باکس وان ایکس (که در ماه نوامبر عرضه می‌شود) نیز فارن گفت که در حال حاضر نمی‌تواند در این باره سخن بگوید؛ ایشان در ادامه گفت:

نمی‌توانم در مورد این کنسول خاص چیزی به زبان بیاورم اما می‌توانم اعلام کنم که هدف یوبی‌سافت همواره استفاده از حداکثر قدرت کنسول‌ها بوده است و تمامی اعضای تیم تکنیکی ما در تلاش برای استفاده از حداکثر کارایی کنسول‌ها هستند.

ما می‌خواهیم تا بهترین تجربه‌ از بازی Skull And Bones را در هر یک از پلتفرم‌های مقصد در اختیار کاربران قرار دهیم و بر این اساس دوست داریم تا اطمینان حاصل کنیم که کاربران در کلیه‌ی پلتفرم‌ها احساس تجربه‌ی بهترین حالت ممکن از بازی را خواهند داشت.

بازی Skull And Bones که در اقیانوس هند جریان دارد شما را به نبرد دریایی با سایر دزدان و یا حتی ناوگان‌های تجاری در قرن هجدهم خواهد برد و یک تجربه‌ی جذاب از نبردهای دریایی را در اختیار می‌گذارد. طراحی بخش‌های مبارزات دریایی بازی Assassin's Creed IV: Black Flag بر عهده‌ی استودیوی سازنده‌ی بازی Skull And Bones یعنی استودیو سنگاپور یوبی‌سافت بوده است و بر این اساس می‌توان تا حد زیادی از کیفیت این بازی اطمینان حاصل کرد. بازی کنسل شده‌ی Ghost Recon: Phantoms نیز از دیگر بازی‌هایی است که در کارنامه‌ی این استودیو به چشم می‌خورد همچنین در طول این سال‌ها استودیو سنگاپور یوبی‌سافت در خلق مجموعه بازی‌های Assassin's Creed نقش پررنگی داشته است ولی بازی Skull And Bones را می‌توان اولین تجربه‌ی این استودیو به عنوان سازنده‌ی ارشد یک اثر دانست.  

Skull And Bones

بازی Skull And Bones  در جریان نمایشگاه E3 2017 معرفی شد و در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی اعلام نشده و تنها می‌دانیم که عرضه‌ی آن برای پاییز سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده است. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده