نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

تاریخ انتشار بازی Rayman Legends: Definitive Edition برای نینتندو سوییچ مشخص شد

کمپانی یوبیسافت اعلام کرد که بازی Rayman Legends: Definitive Edition در تاریخ ۲۱ شهریور برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

یوبی سافت در ماه ژانویه‌ی سال جاری از انتشار بازی Rayman Legends: Definitive Edition برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد، ولی از آن زمان تاکنون اطلاعات بیشتری در ارتباط با این بازی اعلام نشده بود؛ تا اینکه شعبه‌ی اروپایی فروشگاه اینترنتی نینتندو سوییچ با خبر انتشار بازی در تاریخ ۲۱ شهریور (دوازدهم سپتامبر) بروز شد و یک نسخه‌ی دمو از بازی نیز به اشتباه در دسترس قرار گرفت که به سرعت توسط یوبی‌سافت حذف شد.

طبق آخرین اخبار بازی، کمپانی یوبی‌سافت تایید کرد که بازی Rayman Legends: Definitive Edition در تاریخ ۲۱ شهریور برای کاربران نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. در حالی که هیچ نشانه‌ای از نسخه‌ی دموی بازی در فروشگاه اینترنتی نینتندو به چشم نمی‌خورد، کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرد که در اواخر تابستان سال جاری امکان انتشار نسخه‌ی دمو برای این بازی وجود خواهد داشت.

بازی Rayman Legends: Definitive Edition از ویژگی‌های انحصاری کنسول نینتندو سوییچ بهره خواهد برد که از میان آنها می‌توان به امکان تجربه‌ی بازی به صورت چهار‌ نفره از طریق اتصال بی‌سیم محلی و ویژگی‌های صفحه‌ی لمسی کنسول در حالت دستی اشاره کرد. بازیکنان با استفاده از کنترل‌های صفحه‌ی نمایش لمسی می‌توانند به انجام کارهایی نظیر جابه‌جا کردن سکوها، قطع طناب‌ها و از بین بردن دشمنان اقدام کنند و در این بازی یک نسخه‌ی بروز شده از بخش Kung Foot نیز وجود دارد.

آخرین تریلر منتشر شده از بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده و دانلود کنید و نظرات خود را در خصوص بازی با زومجی در میان بگذارید. همچنین اگر به کنسول نینتندو سوییچ دسترسی ندارید، تجربه‌ی بازی Rayman Legends روی هر یک از پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ویتا، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360، ایکس باکس وان و Wii U امکان‌پذیر است.

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده