// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

تاریخ عرضه بازی Rayman Legends: Definitive Edition مشخص شد

سایت Nintendolife تاریخ عرضه‌ی بازی Rayman Legends: Definitive Edition را منتشر کرد.

در جریان معرفی بازی‌های نینتندو سوییچ، بازی Rayman Legends: Definitive Edition معرفی و اعلام شد که این نسخه ویژگی‌های جدیدی در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار خواهد داد. پس از آن، اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشد و هواداران این مجموعه، منتظر اعلام تاریخ انتشار بازی بودند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اطلاعات بیشتر و تاریخ عرضه‌ی بازی Rayman Legends: Definitive Edition در دسترس قرار گرفته است. این بازی هم‌اکنون در فروشگاه اروپا eShop در وضعیت عرضه‌ی به‌زودی به سر می‌برد، ولی در سایت Nintendolife نوشته شده است که بازی Rayman Legends: Definitive Edition در تاریخ ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی دارای یک سری ویژگی‌های منحصربه‌فرد نظیر حالت کوآپ همگانی است و می‌توانید با سایر بازیکنان سراسر جهان به بازی کردن بپردازید. نکته‌ی عجیب این است که بازی از قابلیت صفحه لمسی استفاده نمی‌کند و نمی‌توانید به واسطه‌ی صفحه‌ی لمسی نینتندو سوییچ به بازی کردن بپردازید. ظاهرا تنها بخشی که از قابلیت لمسی این کنسول بهره می‌برد، لمس کردن شخصیت مورفی است. با این حال استفاده از قابلیت‌های لمسی در حالت بدون داک، می‌توانست تجربه‌ی متفاوت‌تری نیز در اختیار کاربران قرار بدهد.

از دیگر ویژگی‌های این نسخه می‌توان به حالت تک‌نفره‌ی Kung Foot و یک تورنمنت اشاره کرد که دارای یک حالت ورزشی است و بازیکنان در قالب دو تیم هشت نفره در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. با تمام این تفاسیر احتمال دارد در نزدیک زمان عرضه‌ی بازی، نسخه‌ی بتا نیز در اختیار کاربران قرار بگیرد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده