// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

بازی R.B.I Baseball 17 برای نینتندو سوییچ تایید شد

استودیو Major League Baseball اعلام کرد که بازی شبیه ساز بیسبال R.B.I Baseball 17 به‌زودی برای سوییچ نیز پورت خواهد شد.

نینتندو سوییچ میزبان بازی‌های ورزشی رسمی زیادی همچون بازی NBA Playgrounds و بازی NBA 2K18 شده است و همچنین قرار است نسخه‌ای از بازی FIFA 18 نیز تا انتهای سال جاری میلادی برای سوییچ منتشر شود. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که نینتندو میزبان یک بازی ورزشی رسمی دیگر در رشته بیسبال خواهد شد.

استودیو میجر لیگ بیسبال (Major League Baseball) اعلام کرد که پروژه جدید آنها که بازی R.B.I Baseball 17 نام دارد در تاریخ ۱۴ شهریور ماه (۵ سپتامبر) برای سوییچ عرضه خواهد شد. سازندگان در نشست خبری اعلام کردند که R.B.I Baseball 17 اولین بازی رسمی ورزشی است که قرار است به طور فیزیکی برای سوییچ عرضه شود، گویا بازی NBA Playgrounds فقط به طور دیجیتالی برای سوییچ منتشر شده است.

بازی R.B.I Baseball 17 هم اکنون برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس است. نسخه سوییچ این بازی را کاربران هم می‌توانند هم به صورت دستی و هم در خانه تجربه کرد اما سازندگان هنوز تفاوت بین نسخه سوییچ با کنسول‌های دیگر را مشخص نکرده‌اند.

بر خلاف سری بازی‌های MLB The Show، ساخته سونی، بازی R.B.I Baseball بسیار ساده‌تر و به صورت آرکید خواهد بود ولی همچنین المان‌های یک بازی حرفه‌ای بیسبال را نیز در خود جای داده است. سازندگان در این باره گفتند که کاربران می‌توانند یک بازی را در کمتر از ۲۰ دقیقه تجربه کنند و همچنین این بازی ۳۰ زمین بازی را در خود جای داده است و تمامی بازیکنان به صورت به‌روزرسانی شده در بازی حضور پیدا خواهند کرد.

بازی ورزشی R.B.I Baseball 17 قرار است در تاریخ ۱۴ شهریور ماه (۵ سپتامبر) با قیمت ۳۰ دلار برای کاربران سوییچ در دسترس قرار بگیرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده