نویسنده: محمود محرابی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

فروش بازی قدیمی NES با قیمتی نجومی

یک بازی کمیاب از نینتندو که در سال ۱۹۸۷ به صورت محدود عرضه شده بود با قیمت باورنکردنی فروخته شد.

یکی از کمیاب ترین بازی‌های NES با نام Stadium Events در یک مزایده با قیمت بسیار زیاد فروخته شد. طبق اعلام وب‌سایت کوتاکو این بازی کمیاب با قیمت ۴۱،۹۷۷ دلار و در یک مزایده‌ی غیر مرسوم به فروش رفته است. 

فروشنده‌ی این بازی در ابتدا می‌خواست که بازی Stadium Events را در eBay به فروش بگذارد اما فردی که برنده مزایده شد، پول آن را پرداخت نکرد. بعد از آن فروشنده با یک خریدار جدی آشنا شد که حاضر به پرداخت این هزینه‌ی زیاد برای این بازی فوق العاده کمیاب بود. البته هویت فروشنده و خریدار این بازی فاش نشده است.

Stadium Events در سال ۱۹۸۷ و به صورت خیلی محدود در بازار منتشر شد. این بازی بخاطر پدی با نام Family Fun Fitness که به همراه خود داشت، از اولین بازی‌های این سبک دانسته می‌شود. همه‌ی این موارد به اضافه‌ی پلمپ بودن این بازی، می‌تواند دلیل‌هایی برای قیمت فوق العاده زیاد فروش این بازی باشد. 

همانطور که در زومجی خوانده بودید، این بازی کمیاب در سال ۲۰۱۵ هم با قیمت ۳۵،۱۰۰ دلار و در یک مورد مشابه دیگر و در سال ۲۰۱۰ این بازی با قیمت ۴۱،۳۰۰ دلار به فروش رفته بود. فروشنده‌ی این بازی در سال ۲۰۱۵ گفته بود که در گذشته در نینتندو کار می‌کرده و به این دلیل است که این بازی را در اختیار داشته است و بعد از اینکه فهمید این بازی چقدر ارزش دارد، تصمیم گرفت که آن را در مزایده به فروش بگذارد.  

در ادامه شما را به دیدن تریلری از گیم‌پلی این بازی قدیمی دعوت می‌کنم.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده