نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

سازنده بازی Call Of Duty: WWII: تریلر لو رفته از بخش زامبی ناقص است

استودیو اسلج‌همر گیمز به لو رفتن ویدیوی بخش زامبی بازی Call Of Duty: WW2 واکنش نشان داده و آن را ناقص دانسته است.

قرار بود تریلر رونمایی بخش زامبی بازی Call Of Duty: WW2 در جریان پنل کامیک کان بازی در سن دیگو به نمایش درآید؛ اما اوضاع طبق نقشه اکتیویژن پیش نرفت و نسخه‌ای از این تریلر در فضای مجازی لو رفت.

اگر علاقه‌مند به تماشای این ویدیو هستید، می‌توانید آن را از اینجا مشاهده کنید، اما استودیو اسلج همر گیمز، سازنده بازی، امیدوار است که برای تماشای نسخه کامل تریلر تا چند روز آینده صبر کنید. حساب کاربری رسمی اسلج‌همر و مایکل کاندری، موسس استودیو، به لو رفتن ویدیو واکنش نشان داده‌اند و گفته‌اند از اینکه ممکن است طرفداران، نسخه ناقص تریلر را به جای نسخه کامل تماشا کرده باشند، ناراحت شده‌اند. کاندری در ادامه گفته است که صنعت بازی بایستی با تمام قوا در برابر لو رفتن محتوا ایستادگی کند و آن را نپذیرد. وی در ادامه افزود که سازندگان دوست دارند نسخه نهایی کارشان چیزی باشد که طرفداران برای اولین بار مشاهده می‌کنند.

قرار است تریلر رونمایی کامل بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII در پنل کامیک کان بازی در تاریخ ۲۰ جولای (۲۹ تیر) به نمایش درآید. اکتیویژن به تازگی خبرهای جدیدی پیرامون این رویداد منتشر کرده و حضور دیوید تننت و الودی یانگ در بخش زامبی بازی را تایید کرده است.

اکتیویژن گفته است در جریان پنل کامیک کان، از بینش جدید خود برای بخش زامبی سری Call of Duty رونمایی می‌کند. گفته شده حالت زامبی بازی Call of Duty: WWII از داستانی کاملا جدید بهره می‌برد و تجربه بسیار ترسناکی است. محوریت داستان بخش زامبی روی تلاش‌های ناامیدانه رایش سوم در مراحل پایانی جنگ برای ساخت ارتشی جدید است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده