// سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

تاریخ عرضه بسته الحاقی Defiant Honor بازی Nioh مشخص شد

تیم نینجا تاریخ عرضه دومین بسته الحاقی بازی Nioh با نام Defiant Honor را مشخص کرد.

در جریان صحبت‌های اخیر تام لی، کارگردان خلاق استودیو تیم نینجا، زمان عرضه دومین بسته الحاقی بازی Nioh مشخص شده است. بر اساس گفته‌های وی، بسته الحاقی Defiant Honor در تاریخ سه مرداد (۲۵ جولای) روانه بازار خواهد شد.

طبق اخبار بازی منتشر شده، با این DLC اسلحه، Armor و جادوهای جدیدی به بازی اضافه خواهند شد. شما همچنین با دشمنان و آیتم‌های جدیدی نیز روبه‌رو خواهید شد. از دیگر بخش‌هایی که به بازی اضافه می‌شود می‌توان به تروفی و درجه سختی جدید اشاره کرد. در کنار تمامی موارد ذکر شده، می‌توان مهم‌ترین بخش بسته الحاقی Defiant Honor را اضافه شدن سانادا یوکیمورا، بزرگ‌ترین مبارز تاریخ ژاپن، دانست.

تام لی در مورد محتویات بسته الحاقی Defiant Honor می‌گوید:

تمامی این محتویات تازه با مراحل فرعی و استیج‌های جدیدی همراه خواهند شد. از این‌رو مبارزات رنگ و بوی جدیدی خواهند گرفت و چالش‌هایی را مشاهده خواهید کرد که باید آن‌ها را تکمیل کنید. بسته الحاقی Defiant Honor ما را وارد قلعه اوساکا، بزرگ‌ترین قلعه منطقه سنگوکو، می‌کند.

وی در ادامه در مورد سانادا یوکیمورا افزود:

با وجود تنش میان دو خاندان توکوگاوا و تویوتومی، سانادا یوکیمورا در حال آماده‌سازی ارتش خود است تا با نیروهای خاندان توکوگاوا مقابله کند. وی در حومه قلعه اوساکا، پایگاهی نظامی به نام سانادا مارو ساخته است. حال با وجود نیروهای یوکیمورا و استحکام قلعه اوساکا، نیروهای قبیله‌ی توکوگاوا با یک چالش سخت و خونین مواجه خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند بسته الحاقی Defiant Honor را با قیمت ۹.۹۹ دلار به صورت جداگانه خریداری کنند. البته اگر سیزن پس بازی را در اختیار داشته باشید، این بسته الحاقی برای شما رایگان خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده