نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

نینتندو برنامه ای برای ورود به بازار پی سی ندارد

تاتسومی کیمیشیما، رئیس نینتندو در آخرین نشست سالانه‌ی این شرکت اعلام کرد که نینتندو برنامه‌ای برای ورود به بازار پی سی ندارد.

در آخرین نشست عمومی و سالانه‌ی شرکت نینتندو یکی از حضار در خصوص برنامه‌های آتی این شرکت برای پی‌ سی سوالی را مطرح کرد و تاتسومی کیمیشیما در پاسخ به آن اعلام کرد که نینتندو با وجود آگاهی از محبوبیت بازار پی‌سی، به زودی (و یا هرگز) برنامه‌ای برای ارائه‌ی سخت‌افزار یا نرم‌افزار‌های خود در این بازار ندارد.

کیمیشیما در این رابطه گفت:

ما از این موضوع آگاهیم که بیشتر مصرف‌کنندگان بازی‌ها را روی پی‌سی تجربه می‌کنند ولی با این حال بر این باوریم که تجارت سخت‌افزار-نرم‌افزار یکپارچه بهترین راه برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی جدید از گیم‌پلی و خلق شگفتی است و در تلاش هستیم تا آن را به‌دست آوریم.

سرانجام نینتندو پس از مدت‌ها بی‌توجهی به بازار گوشی‌های هوشمند با انتشار بازی Super Mario Run و بازی‌های دیگر به این بازار روی آورد. بازی Super Mario Run موفقیت بزرگی را برای این کمپانی به ارمغان آورد و در سراسر جهان به رکورد ۱۵۰ میلیون دانلود دست یافت.

بر این اساس ممکن است که موضع فعلی نینتندو در عدم عرضه‌ی بازی برای پلتفرم پی‌سی در آینده‌ی نزدیک تغییر کرده و این شرکت در نگرش خود تجدید نظر کند. ولی در حال حاضر می‌توان انتظار داشت که نینتندو بر روی سخت‌افزارهای خود از جمله نینتندو سوییچ و 3DS و همچنین ارائه‌ی بازی برای گوشی‌های هوشمند تمرکز داشته باشد. کیمیشیما در ادامه عنوان کرد:

ما معتقدیم که با ارائه‌ی نرم‌افزارهای خود در دستگاه‌های هوشمند و افزایش تعداد مصرف‌کنندگان می‌توانیم تجارت سخت‌افزار-نرم‌افزار یکپارچه خود را گسترش دهیم.   

نظرات خود را در خصوص استراتژی نینتندو مبنی بر عدم ورود به بازار پی‌سی با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده