// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

صفحه‌‌ی Game Over در بازی Super Mario Odyssey وجود ندارد

حساب کاربری ژاپنی بازی Super Mario Odyssey با انتشار یک توییت اعلام کرد که صفحه‌ی Game Over در این بازی وجود نخواهد داشت.

یکی از مشخصه‌های مجموعه سوپرماریو، صفحه‌ی Game Over بازی است که پس از هر بار که جان خود را از دست می‌دادیم، آن را مشاهده می‌کردیم. اما ظاهرا در بازی Super Mario Odyssey خبری از این صفحه نخواهد بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری ژاپنی بازی Super Mario Odyssey با انتشار یک متن، اعلام کرد که با مردن ماریو، صفحه‌ی Game Over برای شما به نمایش در نمی‌آید. به عبارتی وقتی ماریو جان خود را از دست می‌دهد، سکه از دست خواهید داد و به نقطه‌ی مورد نظر در بازی باز خواهید گشت. همچنین در دنیای بازی بازیکنان از چک‌پوینت‌های مختلفی در طول مراحل برخوردار هستند و با این حساب، پس از کشته شدن، از آخرین چک‌پوینت خود باید بازی را شروع کنید.

از طرفی نیازی نیست نگران از دست دادن سکه‌های خود باشید زیرا دنیای Super Mario Odyssey پر شده است از سکه‌های متعدد که به راحتی می‌توانید سکه‌های از دست رفته خود را دوباره به دست بیاورید. هنوز نینتندو دلیل این کار خود را اعلام نکرده است ولی به نظر می‌رسد انجام این کار سبب می‌شود همیشه در صحنه باشید و بین بازی کردن شما وقفه‌ای ایجاد نشود.

بازی Super Mario Odyssey در تاریخ پنج آبان (۲۷ اکتبر) روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده