// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰

آپدیت بازی Blaster Master Zero کاراکترهای جدیدی را به این بازی اضافه می‌ کند

کاراکتر بازی Shantae در قالب آپدیتی به بازی Blaster Master Zero اضافه شد و قرار است به‌زودی Shovel Knight هم به آن ملحق شود.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو اینتی کریتس (Inti Creates) در جریان رویداد انیمه‌-محور Anime Expo 2017 اعلام کرد که بازی Blaster Master Zero میزبان آپدیت جدیدی شد.

به‌روزرسانی جدید این بازی را روی کنسول نینتندو 3DS و سوییچ به نسخه 1.3 ارتقا داد. این محتوا شخصیت جدید و قابل بازی را در دسترس کاربران قرار داد که Shantae نام دارد. این شخصیت از سری بازی‌های پلتفرمر که با همین نام شناخته می‌شود به بازی Blaster Master Zero‌ اضافه شده است.

همچنین در جریان رویداد اعلام شد که کاراکتر بازی Shovel Knight نیز در قالب آپدیتی در تاریخ ۱۲ مرداد ماه (۳ آگوست) به این بازی ملحق خواهد شد و کاربران می‌توانند در نقش این شوالیه بازی را انجام دهند.

همانند شخصیت‌های دیگر که پیش‌تر به این بازی اضافه شده‌اند، کاربران می‌توانند هر دو شخصیت را به مدت دو هفته رایگان تجربه کنند و پس از آن با قیمت ۱.۹۹ دلار از فروشگاه eShop خریداری کنند.هر کدام از کاراکتر‌های یاد شده روند بازی منحصر‌به‌فردی را به این بازی اضافه کرده‌اند. روند بازی جدید شامل درجه سختی‌های متفاوت و مهارت‌های جدید است که در طی داستان بازی Blaster Master Zero تجربه خواهید کرد.

این بازی هم اکنون با قیمت ۹.۹۹ دلار در فروشگاه eShop در دسترس کابران نینتندو سوییچ و 3DS است. در ادامه می‌توانید در تصاویر جدید نگاهی به دو کارکاتر جدید بازی Blaster Master Zero بیاندازید.

blaster master zero


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده