// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

قهرمان بعدی بازی Heroes of the Storm از StarCraft II خواهد بود

قهرمان بعدی بازی Heroes of the Storm که Stukov نام دارد، به‌زودی از StarCraft II: Heart of the Swarm به این بازی راه پیدا می‌کند.

در میان اخبار بازی، کمپانی بلیزارد اعلام کرد که بازی Heroes of the Storm که در سبک MOBA طراحی شده است، به‌زودی میزبان قهرمانی دیگر می‌شود. کاراکتر جدید که این‌بار از بازی StarCraft II: Heart of the Swarm به فهرست شخصیت‌های این بازی راه می‌یابد، Stukov نام دارد. شخصیت جدید در قالب یک قهرمان ساپورت است که از مکانیک‌های خاصی بهره‌مند است؛ اما چیزی که او را از قهرمانان دیگر متمایز می‌کند قابلیت‌های Heroic منحصر‌به‌فرد آن است.

از ویژگی‌های جالب هیروی جدید دست بزرگ و زرگ-مانند او است که در قابلیت‌های Heroic به کمک وی می‌آید. شما با استفاده از توانایی Flailing Swipe می‌توانید سه بار به قهرمانانی که در نزدیکی شما هستند آسیب وارد کنید و آنها را به عقب برانید. قابلیت بعدی این کاراکتر Massive Shove نام دارد و به او اجازه می‌دهد که با پرتاب کردن دست بلند خود در یک جهت و برخورد کردن آن با هیروی دشمن، او را به دوردست پرتاب کند؛ طوری که اگر جسمی جلوی پرتاب شدن دشمن شما را نگیرد، می‌توان حتی او را به نقطه دیگری از نقشه پرتاب کرد. این قابلیت می‌تواند در نبرد‌های تیمی موثر باشد؛ طوری که می‌توانید یکی از اعضای تیم مقابل را از تیمش جدا کنید. همچنین این قابلیت کمی طنزآمیز نیز به نظر می‌رسد.

این قهرمان می‌تواند به واسطه‌ی قابلیت‌های استانداردش قهرمانان پیرامون خود را آغشته به ویروس کند. قابلیت Healing Pathogen به او اجازه می‌دهد که به هم‌تیمی خود خون‌رسانی کند و در صورتی که همراهان شما به یکدیگر نزدیک باشند، این خون‌رسانی می‌تواند به چندین نفر انتقال پیدا کند و تمامی آنها را احیا کند. قابلیت Weighted Pustule می‌تواند به صورت خطی به دشمنان شما آسیب وارد کند و حتی آنها را به ویروس آغشته کند و سرعت آنها را نیز کاهش دهد. توانایی بعدی Lurking Arm نام دارد که در موقعیت مکانی مشخص اعمال می‌شود و در حالی که به دشمنان شما آسیب می‌رساند، قابلیت‌های آنها را غیرفعال (سایلنت) می‌کند. در صورتی که ویروس در پیرامون شما پخش شده و بازیکنان را آلوده کرده باشد، می‌توانید با استفاده از قابلیت Bio-Kill Switch به آنها آسیب ناگهانی وارد کنید.

شخصیت Stukov هفته جاری به صورت آزمایشی در دسترس قرار خواهد گرفت. زمان راهیابی رسمی این قهرمان به بازی Heroes of the Storm هنوز مشخص نشده است؛ اما احتمال می‌رود پس از فاز آزمایشی به طور رسمی به بازی اضافه شود.

بازی Heroes of the Storm هم‌اکنون میزبان رویداد تابستانه‌ای به نام Sun’s Out Guns Out است. رویداد یاد شده حالت Brawl جدید را در خود جای داده است. همچنین صندوقچه‌هایی نیز در آن در دسترس است که شامل پوسته‌های کمیاب می‌شود.

در ادامه می‌توانید نگاهی به قهرمان جدید یعنی Stukov بیندازید.

heroes of the storm


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده