نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

استیم ۳۳ میلیون کاربر فعال روزانه و ۶۷ میلیون کاربر فعال ماهیانه دارد

اخیرا یکی از مسوولان ولو آماری از تعداد کاربران استیم ارائه کرده است. با زومجی همراه باشید.

استیم امروز محبوب‌ترین فروشگاه و پلتفرم اجرای بازی‌ها روی پی‌سی محسوب می‌شود و اکثر کاربران پی‌سی بازی‌های خود را از طریق آن خریداری کرده و اجرا می‌کنند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی و در جریان رویداد INDIGO که بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های مستقل در کشور هلند به حساب می‌آید، آلدن کرول، از اعضای کمپانی ولو، اعلام کرد که استیم در حال حاضر ۳۳ میلیون کاربر فعال روزانه و ۶۷ میلیون کاربر فعال ماهیانه دارد. 

کرول همچنین اعلام کرد که رکورد بیش‌ترین کاربر آنلاین همزمان استیم هم کماکان ۱۴ میلیون است و نسبت به چند وقت اخیر تغییری نداشته است. وی همچنین گفت که در روز اول فروش تابستانه استیم، ۳۰۰ هزار نفر از خرید‌هایی که داشته‌اند راضی نبوده و درخواست پس گرفتن پول خودشان را داده‌اند! علاوه بر این به گفته کرول از ماه ژانویه ۲۰۱۶ به بعد، ۲۶ میلیون خریدار جدید به جمع افرادی که از استیم بازی خریداری کرده‌اند اضافه شده است و تعداد کلی افرادی که از استیم بازی خریداری می‌کنند، ۱.۵ میلیون نفر در ماه افزایش داشته است. 

به هر حال آمار ارائه‌شده توسط کرول نشان می‌دهند که استیم از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران پی‌سی برخوردار است. نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید. 


منبع HardOCP
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده