نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۰

عرضه‌ی ۳ میلیون نسخه از بازی Monster Hunter 4 در سراسر جهان

کم‍پانی کپ‌کام روز گذشته اعلام کرد تاکنون ۳ میلیون نسخه از قسمت آخر سری بازی‌های Monster Hunter با نام Monster Hunter 4 Ultimate در سراسر جهان عرضه شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بازی Monster Hunter 4 Ultimate در ‌ژاپن با نام Monster Hunter 4G شناخته می‌شود و این سری یکی از پرفروش ترین بازی‌های تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی به حساب می‌‌آید. کپ‌کام در این رابطه گفت:
پس از عرضه‌ی بازی در اکتبر ۲۰۱۴، تاکنون سه میلیون نسخه از بازی Monster Hunter 4 Ultimate و Monster Hunter 4G در سراسر جهان برای کنسول 3DS عرضه شده است. این آمار متعلق به عرضه‌ی نسخه فیزیکی بازی، کد دانلود و دریافت بازی به صورت دیجیتالی است.
کپ‌کام همچنین در خبری دیگر تایید کرد تا امروز فروش سری Monster Hunter به مرز ۳۲ میلیون نسخه رسیده است:
سری Monster Hunter با معرفی کردن یک روش جدید برای ارتباط در میان مخاطبان از طریق کشتن هیولاها با دوستان، مخاطبان زیادی را به سوی خود جذب کرده است. از سال ۲۰۰۴ که اولین نسخه‌ی این سری منتشر شد، بازیکنان زیادی این بازی را تجربه کردند و تا تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۵ فروش این سری به ۳۲ میلیون نسخه رسیده است.
قبل از عرضه‌ی بازی Monster Hunter Ultimate در کشورهای غربی، کپ‌کام اعلام کرد تاکنون ۲.۷ میلیون نسخه از این بازی در کشور ژاپن عرضه شده است. با احتساب آمار بدست آمده، ۳۰۰,۰۰۰ هزار واحد از بازی Monster Hunter Ultimate در کشورهای غربی عرضه شده است. نظر شما در رابطه با این آمار خیره‌‌کننده چیست؟ منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده