// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی های رایگان و تخفیف‌ های یوبیسافت به مناسبت E3 2017 در دسترس قرار گرفت

یو‌بی‌سافت به مناسبت نمایشگاه E3 2017 تخفیف‌ها و بازی‌هایی را به طور رایگان برای کاربران رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس قرار داد.

امروز بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرد که به مناسبت نمایشگاه E3 2017 کاربران رایانه‌های شخصی ویندوزی می‌توانند به مدت زمان کوتاهی سه بازی این کمپانی را رایگان تجربه کنند. بر این اساس سه بازی یاد شده شامل بازی شوتر سوم شخص The Division، بازی ورزشی Steep و پلتفرمر مسابقه‌ای Trials Fusuin می‌شود.

بازی‌های فوق از امروز در پلتفرم پی‌سی یوبی‌سافت یعنی Uplay قابل دانلود است. مزایای یاد شده برای تمامی کاربران در دسترس است و روز دوشنبه خاتمه می‌یابد.

علاوه بر بازی‌های رایگان، یوبی‌سافت به مناسبت نمایشگاه  E3 2017 تخفیف‌هایی را در قالب «تخفیف‌های دیوانه‌وار E3» معرفی کرد. کاربران هم اکنون می‌توانند بازی For Honor را با قیمت ۴۰ دلار، بازی Ghost Recon: Wildlans با قیمت ۴۰ دلار، بازی Steep با قیمت ۳۰ دلار، بازی Far Cry 4 را با قیمت ۱۵ دلار و تعدادی دیگر را هم اکنون خریداری کنند. اینجا می‌توانید فهرست کامل تخفیف‌ها را در سایت یو‌بی‌سافت مشاهده کنید، تخفیف‌های یاد شده تا تاریخ ۲۸ خرداد ماه (۱۸ ژوئن) در دسترس است.

کنفرانس E3 2017  کمپانی یو‌بی‌ سافت در تاریخ ۲۳ خرداد ماه ساعت ۰۰:۲۳ بامداد به وقت ایران برگزار می‌شود. یوبیسافت در این رویداد به احتمال زیاد بازی Assasin’s Creed: Origins را به طور رسمی معرفی خواهد کرد، همچنین اطلاعات بیشتری از  پروژهای جدید خود یعنی بازی Far Cry 5، بازی The Crew 2 و بازی South Park: The Fractured But Whole را به نمایش خواهد گذاشت. همچنین احتمال می‌رود که شاهد IP جدید از این کمپانی باشیم. کاربران می‌توانند به طور زنده در زومجی از اخبار نمایشگاه E3 2017 با خبر شوند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده