// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

دومین بسته الحاقی بازی Ghost Recon Wildlands در دسترس قرار گرفت

دومین بسته الحاقی بازی Ghost Recon Wildlands با نام Fallen Ghosts در دسترس کاربران قرار گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دومین بسته الحاقی بازی Ghost Recon Wildlands در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار گرفت. البته بسته الحاقی Fallen Ghosts فعلا ویژه کسانی است که سیزن پس بازی را در اختیار دارند. این محتوای دانلودی در تاریخ ۱۶ خرداد (۶ ژوئن) در دسترس عموم قرار می‌گیرد که علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۱۵ دلار صاحب بسته الحاقی Fallen Ghosts شوند.

با در اختیار گرفتن این DLC می‌توانید شخصیت خود را تا سطح ۳۵ ارتقا دهید. از نظر داستانی، ماجرای Fallen Ghosts پس از وقایع داستانی بازی رخ می‌دهد و شما در قالب کاراکتری جدید با سطح ۳۰ به بازی کردن خواهید پرداخت. شخصیت‌های بازی به تمامی توانایی‌های موجود در بازی اصلی دسترسی دارند و تا سطح ۳۵ می‌توانید ۹ توانایی دیگر را آزاد و از آن‌ها استفاده کنید. بسته الحاقی Fallen Ghosts شامل ۱۵ مرحله جدید، سه منطقه جدید، ۶ اسلحه و چهار باس مختلف می‌شود که باید آن‌ها را از پای درآورید.

در ادامه یک ویدیو به مناسبت عرضه این بسته الحاقی در دسترس قرار گرفته است که در جریان آن شاهد این هستیم که اشباح بازی با نیروی Los Extranjeros مواجه می‌شوند؛ سربازانی کارکشته که از قدرت جنگ‌افزاری بالایی برخوردار هستند و به شکار شما آمده‌اند. در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوطه را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده