// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹

آپدیت 1.08 بازی For Honor منتشر شد

کمپانی یوبیسافت بروزرسانی جدید بازی For Honor را در دسترس کاربران پی‌سی قرار داد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت، سازنده و ناشر بازی For Honor، بروزرسانی جدید این بازی را در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار داد. در جریان بروزرسانی 1.08 بازی For Honor یک سری مجازات برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.

با آپدیت جدید، بازیکنانی که در میانه بازی خارج شوند، به مدت ۱۰ دقیقه جریمه می‌شوند و نمی‌توانند وارد Matchmaking دیگری شوند. توضیحات تکمیلی حول این موضوع هنوز منتشر نشده است و مشخص نیست که این سیستم جدید جریمه بازیکنان دقیقا به چه شکلی کار می‌کند. البته با شروع هر مسابقه به شما ۳۰ ثانیه فرصت داده می‌شود تا اگر خواستید از بازی خارج شوید. مجازات ذکر شده، برای این دسته از بازیکنان در نظر گرفته نمی‌شود و تنها اشخاصی که در جریان مسابقه از بازی خارج شوند، جریمه خواهند شد. نکته جالب اینجا است که یوبی‌سافت اعلام کرده که این ویژگی با اینکه جزئی از بروزرسانی مورد نظر است، ولی در تاریخ نامشخصی فعال خواهد شد!

از دیگر ویژگی‌های آپدیت 1.08 می‌توان به دریافت پاداش در مسابقات Player Vs. AI اشاره کرد. همچنین یک سری متعادل‌سازی روی قهرمان‌های بازی اعمال شده و باگ‌های بازی نیز رفع شده است؛ برای مثال، دیگر شاهد انیمیشن بالا رفتن از نردبان، آن هم زمانی که کنار نردبان قرار ندارید، نخواهید بود.

در آخر، کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرده است که بروزرسانی مورد نظر در آخر هفته آینده برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده