// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴

تست سقوط نینتندو سوییچ از فاصله ۱۰۰۰ فوت

کانال UnlockRiver تست سقوط از فاصله ۱۰۰۰ فوت را بر روی کنسول نینتندو سوییچ امتحان کرده است.

تست سقوط که با شکل‌ها و روش‌های متفاوت روی دستگاه‌های مختلف از جمله گوشی‌های موبایل انجام می‌شود، یکی از بخش‌های پر‌طرفدار سرویس اشتراک ویدیو یو‌تیوب است. UnlockRiver، یکی از کانال‌های مشهور این وب‌سایت است که سابقه طولانی در زمینه انجام تست‌ سقوط دارد. حال طبق جدید‌ترین اخبار کنسول، این کانال تست سقوط از فاصله ۱۰۰۰ فوت (۳۰۴٫۸ متر) را بر روی جدید‌ترین کنسول کمپانی نینتندو یعنی نینتندو سوییچ انجام داده است.

روش انجام تست مذکور به این صورت است که کنسول نینتندو سوییچ به یک پهپاد متصل شده و پهپاد با ارتفاع ۱۰۰۰ فوت صعود می‌کند. پس از رسیدن به ارتفاع مورد‌نظر کنسول از پهپاد جدا شده و روی سطح یک پار‌کینگ سقوط می‌کند. نکته جالب توجه در رابطه با این تست، جان سالم به در بردن کنسول نینتندو سوییچ و امکان استفاده از آن است. با این حال سقوط از فاصله بیش از ۳۰۰ متر چندان بدون خسارت نبوده و در این تست جوی‌-‌کان سمت چپ کاملا از بین رفت. ویدیو سقوط کنسول نینیتندو سوییچ از فاصله ۱۰۰۰ فوت را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

UnlockRiver اولین کانالی نیست که اقدام به انجام تست سقوط روی کنسول Nintendo Switch کرده است. پیش از این براندون بالدوین صاحب کانال GimoSlip، این کنسول را از فاصله ۱۵۲ سانتی‌متری ۱۱ بار به زمین انداخت که در نهایت به غیر‌قابل استفاده شدن کنسول منتهی شد.

کنسول نینتندو سوییچ تا‌کنون موفقیت‌های متعددی را به‌دست آورده است که از بین آن‌ها می‌توان به فروش ۲٫۷۴ میلیون دستگاه در ماه اول و معرفی به عنوان سریع‌ترین فروش در بین کنسول‌های کمپانی Nintendo اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده