// شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

تاریخ انتشار دموی بازی Arms مشخص شد

نینتندو تاریخ انتشار نسخه دموی بازی Arms را که قرار است به طور انحصاری برای سوییچ عرضه شود، مشخص کرد.

مطابق اخبار بازی و در جریان برنامه نینتندو دایرکت، کمپانی نینتندو اطلاعاتی از نسخه دموی بازی مبارزه‌ای Arms را منتشر کرد. در این اطلاعات به تاریخ انتشار دمو هم اشاره شده و کاربران می‌توانند به طور رایگان آن را تجربه کنند.

نسخه دموی این بازی با نام The Global Testpunch معرفی شده است، که فاز آزمایشی آن همانند دمو‌ی بازی Splatoon و بازی Splatoon 2 خواهد بود. به گفته سازندگان، نسخه دموی این بازی در ساعت‌های مختلف، از ۵ الی ۷ خردادماه (۲۶ الی ۲۸ ماه مه) و همچنین ۱۲ الی ۱۴ خردادماه (۲ الی ۴ ژوئن) در دسترس قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند نسخه دموی این بازی را به صورت رایگان از فروشگاه eShop دانلود کنند. در آن‌سو نسخه بتای بازی Splatoon 2 چندی پیش در قالب بازه‌های یک-ساعته برگزار شد.

به نقل از نینتندو، بازی انحصاری Arms به دست افرادی که در ساخت بازی Mario Kart 8 Deluxe دست داشته‌اند، توسعه یافته است. همچنین سازندگان اعلام کردند که حس رقابت و اکشن این بازی همانند بازی Mario Kart 8 Deluxe خواهد بود.

داگ بوزر، معاون ارشد نینتندو آمریکا، در این‌باره نوشت:

با داشتن بازی‌هایی همچون Mario Kart 8 Deluxe ،Arms و Splatoon 2 در ماه‌های آینده شاهد تابستانی سرشار از رقابت‌های سنگین خواهیم بود. بازی Arms یک بازی مبارزه‌ای است که برای تمام سنین یا حتی کسانی که برای اولین بار بازی مبارزه‌ای انجام می‌دهند پیشنهاد می‌شود.

بازی Arms در تاریخ ۲۶ خردادماه (۱۶ ژوئن) به طور انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. برای اطلاع از خبر‌های پیشین و تریلر‌های بازی می‌توانید به صفحه بازی Arms در زومجی مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده