نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۷

بازی Harvest Moon: Light of Hope با سبک و سیاق SNES معرفی شد

کمپانی Natsume به مناسبت ۲۰ سالگی سری Harvest Moon، بازی Harvest Moon: Light of Hope از این مجموعه را معرفی کرد.

سال ۲۰۱۷ مصادف است با سالگرد ۲۰ سالگی سری Harvest Moon یا همان مزرعه‌دار محبوب و به همین مناسبت کمپانی Natsume که ناشر این سری محسوب می‌شود، یک بازی Harvest Moon جدید را برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ معرفی کرد.

بازی Harvest Moon: Light of Hope که جدیدترین نسخه این مجموعه محسوب می‌شود، امروز در تازه‌ترین اخبار بازی معرفی شده است. این اولین بازی مجموعه است که برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ هم منتشر می‌شود. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که بازیکنان به وسیله یک قایق به دنبال یافتن یک خانه جدید هستند؛ اما اوضاع به خوبی پیش نمی‌رود و طوفان شدیدی قایق بازیکنان را غرق می‌کند. در بسته مطبوعاتی کمپانی Natsume ادامه داستان این‌گونه روایت شده است:

در حالی که به سوی یک شهرک بندری که به واسطه طوفان نابود شده رانده می‌شوند، بازیکنان بایستی برای بازسازی شهرک کمک کنند و فانوس دریایی را نجات دهند؛ اما این کار ساده نخواهد بود. با وجود این، با تلاش فراوان برای کشت محصول، رسیدگی به دام و جمع‌آوری منابع لازم برای تعمیر شهرک، بازیکنان می‌توانند دوستان جدید پیدا کنند، خانواده تشکیل دهند، فانوس دریایی را به راه بیندازند و شهرک را نجات دهند.

هیرو میکاوا، مدیرعامل Natsume، در بیانیه‌ای گفت که بازی Harvest Moon: Light of Hope با داشتن داستانی قدرتمند و اهدافی صریح، خود را از دیگر بازی‌های این مجموعه جدا می‌کند:

ما قصد داریم یک بازی نوستالژیک به سبک بازی‌های کنسول SNES بسازیم که به شخصیت‌ها و رویدادهای عمیق و معنی‌دار مجهز است.

برنامه Natsume برای جشن سالگرد ۲۰ سالگی سری Harvest Moon هم‌اکنون با انتشار مجدد بازی‌های Harvest Moon: A Wonderful Life Special Edition و Harvest Moon: Save the Homeland برای پلی‌استیشن 4 آغاز شده است. علاوه بر این، کمپانی ناتسومه بازی Harvest Moon 64 را هم برای کنسول Wii U منتشر کرده و بازی موبایل Harvest Moon Lil' Farmers هم در راه است. ناتسومه می‌گوید امسال جشنی طولانی برای سری Harvest Moon تدارک دیده؛ بنابراین ممکن است شاهد چندین بازی و رویداد دیگر هم باشیم. در همین حال، سازنده سابق سری Harvest Moon بازی جدید خود به نام Story of Seasons: Trio of Towns را اوایل امسال منتشر کرد.

در ضمن، شرکت‌کنندگان نمایشگاه E3 2017 می‌توانند بازی Harvest Moon: Light of Hope را در غرفه Natsume تجربه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده