// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۲

تاریخ انتشار بازی Thumper برای سوییچ مشخص شد

استودیو Drool تاریخ انتشار بازی ریتمیک Thumper را برای کنسول نینتندو سوییچ مشخص کرد.

بازی Thumper سال گذشته منتشر شد و توانست بررسی‌های مثبتی را برای موسیقی متن و جلوه‌های بصری خود دریافت کند.  حال امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو درول (Drool) تاریخ انتشار آن را برای نینتندو سوییچ مشخص کرد، مطابق معمول این بازی در فروشگاه eShop نینتندو قابل تهیه خواهد بود.

سازندگان با انتشار توییتی اعلام کردند که نسخه سوییچ بازی Thumper در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه (۱۸ مه) منتشر می‌شود. همچنین در این توییت اعلام شد که بازی از سیستم HD Rumble سوییچ نیز پشتیبانی می‌کند.

بازی مذکور با رزولوشن 1080p و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی سوییچ در حالت داک و روی نمایشگر اجرا خواهد شد و از طرفی در حالت دستی با رزولوشن ۷۲۰ و نرخ فریم ریت ۶۰ قابل بازی خواهد بود. قیمت نسخه سوییچ این بازی ۲۰ دلار در آمریکا، ۱۶ یورو در انگلستان و ۳۰ دلار در استرالیا قیمت گذاری شده است.

همچنین استودیو درول در توییتر اعلام کرده بود که این بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان نیز عرضه می‌شود اما هنوز به تاریخ انتشار آن اشاره نشده است.

کاربران در این بازی ریتمیک هدایت یک سوسک را بر عهده می‌گیرند که در مسیر‌های رنگارنگ با سرعت زیادی بازی را پیش می‌برد، کاربران با توجه به موسیقی بازی باید در لحظه‌ی معینی دکمه‌ها را فشار و سوسک را چرخش دهند. بازی Thumper هم اکنون برای پلتفرم‌های ، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخص ویندوزی در دسترس است و کاربران واقعیت مجازی می‌توانند آن را روی هدست‌های پلی‌استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC Vive تجربه کنند.

در مطالب دیگر می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی Thumper را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده