نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

به زودی اطلاعاتی از DLC های بازی Injustice 2 منتشر می‌شود

استودیو ندررلم اعلام کرد که در آینده نزدیک اطلاعاتی از محتویات دانلودی (DLC‌) بازی Injustice 2 ارائه خواهد کرد.

بازی Injustice 2 در تاریخ ۲۶ اردیبهشت برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد و این روز‌ها اطلاعات مختلفی از آن ارائه می‌شود. چندی پیش در زومجی خبر معرفی شخصیت جوکر را برای این بازی خواندید و حال اد بون، سازنده بازی و رییس استودیو ندررلم، با انتشار توییتی اعلام کرده که به‌زودی اخباری پیرامون DLC‌ها یا همان محتویات دانلودی این بازی ارائه خواهد شد. متن توییت اد بون به شرح زیر است:

برای افرادی که در این مورد سوال می‌کردند، باید بگویم که به‌زودی اخبار بیش‌تری از DLC‌های بازی منتشر خواهیم کرد. حس می‌کنیم از این اخبار لذت خواهید برد.

اد بون همچنین بلافاصله توییت دیگری نیز منتشر کرده و از طرفداران در مورد DLC‌های بازی نظرسنجی کرد. اد بون پرسید که طرفداران دوست دارند که شخصیت‌های کاملا جدیدی در قالب DLC به بازی اضافه شوند یا اینکه دوست دارند شخصیت‌های بازی Injustice: Gods Among Us را در نسخه دوم هم شاهد باشند.

در پایان وقتی که یکی از طرفداران از اد بون پرسید که آیا ممکن است که خود بون هم در قالب یک DLC به عنوان شخصیتی قابل‌بازی به Injustice 2 اضافه شود یا خیر، بون پاسخ داد که چنین چیزی رخ نخواهد داد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده