// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

سربازان مونث در حالت چند نفره Call Of Duty: WW2 حضور دارند

علاوه بر بخش چندنفره، در یک سری از مراحل بخش تک نفره بازی Call of Duty: WWII نیز به عنوان سرباز مونث به بازی خواهید پرداخت.

 اسلج‌‌ همر گیمز تایید کرده است که بازی Call of Duty: WW2 به شما امکان بازی در نقش سربازان مونث را در بخش چندنفره می‌دهد. البته با توجه به وجود این گزینه در شماره‌های اخیر مجموعه نمی‌توان گفت این سورپرایز بزرگی محسوب می‌شود.

مایکل کاندری‌،‌ رئیس استودیو Sledgehammer Games در واکنش به هواداری که پرسیده بود آیا شخصیت‌های مونث در بخش چندنفره حضور دادند یا خیر، با ارسال توییتی به نوشتن جمله کوتاه «بله،‌ حتما»‌ بسنده کرد. در بخش تکنفره هرچند به صورت پیش فرض به عنوان سرباز مرد بازی می‌کنید اما در بازه‌ای مشخص از بازی شما می‌توانید به عنوان شخصیت زن در رویداد «مقاومت فرانسه» در جنگ جهانی دوم بازی کنید.

از دیگر اخبار بازی، اخیرا جزئیات بیشتری از بخش چند نفره بازی Call of Duty: WWII منتشر شده است. از سوی دیگر مشخص شده است که بازی Call of Duty: WWII از بهبود خودکار نوار سلامت پشتیبانی نمی کند.

بازی Call of Duty: WWII قرار است در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان ۱۳۹۶)‌ برای رایانه های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شود. با توجه به تصاویر فاش شده از نسخه ویژه Call of Duty: WWII بتای بازی در انحصار زمانی بازیکنان پیش خرید کننده نسخه پلی‌استیشن 4 بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده