// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۲

تعدادی عکس از بازی Nobunaga’s Ambition: Taishi منتشر شد

کمپانی Koei Tecmo تعدادی عکس از بازی Nobunaga’s Ambition: Taishi منتشر کرد.

چندی پیش کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo) با انتشار خبری در فامیتسو (Famitsu) خبر از قسمت جدید مجموعه بازی‌های Nobunaga’s Ambition  داد. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی پس از منتشر شدن مجله فامیتسو، تعدادی عکس هنری از نسخه جدید این سری یعنی بازی Nobunaga’s Ambition: Taishi منتشر شد که اطلاعاتی از قسمت جدید این مجموعه می‌دهد.

نسخه جدید با نام Taishi به معنی «آرزو» رونمایی شده است و نشانگر این است که هر یک از فرماندهان از قدرت منحصر به فرد خود بهرهمند هستند. فرماندهان این بازی که با نام Daimiyo شناخته می‌شوند، از اراده‌هایی برخوردار هستند که می‌تواند تاثیر بسزایی در رسیدن به هدف آنها در جنگ و همچنین در صلح، داشته باشد. این اراده‌ها همچنین می‌تواند در روابط سیاسی نیز موثر واقع شود. این بازی بالغ بر دو هزار فرمانده یا Daimiyo را در خود جای داده است.

یکی از ویژگی‌های اصلی که در این بازی اضافه شده، ارتقا هوش مصنوعی آن است. این ویژگی‌ قرار است سادگی روند فتح کردن بیش از حد سرزمین‌ها را دشوارتر کند و توانایی‌های بازیکنان را به چالش بکشد. همچنین به دست آوردن سربازان نیز در این نسخه دشواتر خواهد شد.

همچنین با خبر شدیم که نقشه‌ها در نسخه جدید از جزئیات بیشتری نسبت به نسخه پیشین برخوردار هستند.

بازی Nobunaga’s Ambition: Taishi زمستان سال جاری در ژاپن برای پلی‌استیشن 4،  رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. قابل توجه است کوئی تکمو، ناشر این بازی، هم اکنون نینتندو سوییچ را یکی از اولین کنسول‌های میزبان این بازی در نظر گرفته است.

در ادامه می‌توانید تعدادی از عکس‌های منتشر شده در مجله فامیتسو را مشاهده کنید.

Nobunaga’s Ambition: Taishi


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده