// چهار شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

تعداد بازیکنان بازی Rocket League به ۳۰ میلیون نفر رسید

به تازگی حساب توییتر بازی Rocket League اعلام کرده است که تعداد بازیکنان این بازی به ۳۰ میلیون کاربر رسیده است.

یکی از بازی‌های موفق سال گذشته، بازی Rocket League بود که با ترکیب سبک ریسینگ و فوتبال، توانست ایده‌ای نو و خلاقانه را به وجود آورد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری Rocket League در توییتر اعلام کرده است که تعداد بازیکنان بازی Rocket League به ۳۰ میلیون نفر رسیده است. به عبارتی این بازی توانسته است به رکورد جدیدی دست پیدا کند.

در ماه گذشته میلادی اعلام شده بود که تعداد بازیکنان به ۲۹ میلیون نفر رسیده است و حال با گذشت تنها یک ماه یک میلیون بازیکن دیگر به جمع تجربه کنندگان بازی Rocket League اضافه شده است. استودیو سایانیکس، سازنده و ناشر بازی Rocket League، باید بخش اعظمی از بازیکنان خود را مدیون رایگان شدن بازی‌اش برای کاربران پلی‌استیشن پلاس باشد. زیرا طبق گفته‌های این استودیو که آخرین آمار فروش را اعلام کرده بودند، بازی Rocket League حدود ۱۰.۵ میلیون نسخه فروش کرده است.

با این حال فروش بیش از ۱۰.۵ میلیو نسخه که قطعا تا به امروز افزایش پیدا کرده است و قیمت ۲۰ دلاری بازی، واقعا عالی است و از طرفی وجود ۳۰ میلیون بازیکن نشان می‌دهد که بازی Rocket League یک بازی کاملا موفق است. 

در گذشته نیز صحبت‌هایی در مورد نسخه دوم بازی شده بود که تیم سازنده اعلام کرد برنامه‌ای برای این کار ندارند. جرمی دانهام در این باره می‌گوید:

ما امروزه جامعه بزرگی از کاربران بازی Rocket League را داریم و دلیلی ندارد که بخواهیم این افراد را کنار گذاشته یا به آن‌ها بگوییم بازی‌ای که در حال تجربه کردنش هستید، برای مثال ۱۲ ماه دیگر غیرفعال خواهد شد و نسخه جدیدی از آن عرضه می‌شود. هدف ما از همان زمان عرضه اولیه بازی این بود که بتوانیم با پشتیبانی مداوم از بازی، کاری کنیم که کاربران فعلی بازی حفظ شده و کاربران جدیدی نیز جذب بازی شوند و برنامه ما کماکان همین خواهد بود.

در آخر نظر شما کاربران زومجی چیست؟ تا چه اندازه وقت خود را صرف بازی Rocket League کرده‌اید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده