نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۷

فروش تقریبا یک میلیون واحدی نینتندو سوییچ در آمریکا طی ماه مارس

طبق اعلام نینتندو، کنسول سوییچ طی ماه مارس در آمریکا تقریبا یک میلیون واحد فروش داشته است. 

کنسول نینتندو سوییچ چندی پیش رسما وارد بازار شد و فروش نسبتا خوبی را هم تجربه می‌کند. حال در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، نینتندو اعلام کرده که سوییچ طی ماه مارس در آمریکا بیش از ۹۰۶ هزار دستگاه فروش داشته است. نینتندو همچنین اعلام کرد که سوییچ سریع‌ترین فروش را در بین کنسول‌های این شرکت تا به امروز تجربه می‌کند و علاوه بر آن یکی از موفق‌ترین عرضه‌ها را در بین کنسول‌های بازی تا به امروز داشته است. 

این شرکت همچنین اعلام کرده که ماه مارس، ماه نامتعارفی برای عرضه یک کنسول بازی به حساب می‌آید و به همین دلیل هم چنین فروشی ارزشمند است. نینتندو و دیگر شرکت‌ها، پیش از این معمولا کنسول‌های جدیدشان را در ماه‌های منتهی به روز‌های پایانی سال روانه بازار می‌کردند. 

نینتندو علاوه بر ارائه گزارشی از فروش سوییچ، اطلاعاتی هم از فروش بهترین بازی این کنسول تا به امروز یعنی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild ارائه کرده است؛ بر این اساس جدیدترین نسخه زلدا در آمریکا ۱.۳ میلیون نسخه فروش داشته است. این رقم شامل نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی بازی می‌شود. همچنین ۹۲۵ هزار نسخه از این ۱.۳ میلیون نسخه روی سوییچ و ۴۶۰ هزار نسخه هم روی Wii U فروخته شده‌اند. نینتندو متنی هم در این مورد منتشر کرده که به شرح زیر است:

آمار فروش بازی Zelda: Breath of the Wild نشان می‌دهد که تعداد نسخه‌های فروخته شده این بازی روی سوییچ از میزان فروش خود کنسول بیش‌تر بوده است. این مساله می‌تواند به این دلیل باشد که احتمالا برخی کاربران هم نسخه معمولی و هم نسخه کالکتور بازی را خریداری کرده‌اند تا اولی را بازی کنند و دومی را هم در کلکسیون‌شان نگه دارند. 

شما می‌توانید بررسی کنسول نینتندو سوییچ و بررسی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را در زومجی بخوانید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده