نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۹

تاریخ انتشار بازی Splatoon 2 مشخص شد

به‌گفته‌ی نینتندو بازی Splatoon 2 اواخر تیرماه برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

سرانجام در رویداد Nintendo Direct زمان عرضه‌ی بازی Splatoon 2 رسما اعلام شد. بنا به اخبار بازی، نسخه‌ی دوم Splatoon قرار است در ۲۱ جولای (جمعه ۳۰ تیرماه) به بازار راه پیدا کند.

نینتندو همچنین حالت جدیدی از Splatoon 2 را به طرفداران‌اش معرفی کرد: حالتی به‌نام Salmon Run که آن را می‌توان نوعی Horde mode دانست؛ به‌منای اینکه در آن، بازیکنان با همکاری یکدیگر دربرابر موج‌های پی‌درپی نیروهای دشمن (که به‌دست هوش مصنوعی هدایت می‌شوند) ایستادگی می‌کنند. در این میان، بازیکنان Splatoon 2 باید حین نبرد، تخم ماهی‌های سالمون را هم به دست بیاورند و به این شکل کسب امتیاز کنند. برای آشنایی بیشتر با Salmon Run می‌توانید تریلر زیر را تماشا کنید که دقایق آغازین‌اش حال‌وهوای آثار ۳۰-۴۰ سال پیش را دارد!

| |

سازنده و ناشر سری تیراندازی Splatoon از سه مجسمه‌ی آمیبوی (Amiibo) جدید هم رونمایی کرد که با طرح شخصیت‌های این مجموعه و همزمان با نسخه‌ی دوم آن راهی بازار می‌شوند. کاربران می‌توانند پس از سفارشی‌سازی تجهیزات نیروهای‌شان در بازی، اطلاعات مربوطه را روی آمیبو ذخیره و بعداً روی کنسول‌های سوییچ دوستان‌شان به‌سرعت بارگذاری کنند.

مجسمه های آمیبو بازی Splatoon 2


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده