نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

طراح ارشد StarCraft 2 در حال کار روی پروژه جدیدی در بلیزارد است

اخیرا مشخص شده که طراح ارشد بازی StarCraft 2 کار روی پروژه جدیدی را در بلیزارد آغاز کرده است. 

کمپانی بلیزارد پس از عرضه سومین و آخرین بسته الحاقی بازی StarCraft 2 یعنی Legacy of the Void، پرونده این بازی استراتژیک موفق را به صورت کامل بسته است. البته بلیزارد بی‌خیال سری استارکرفت نشده و چندی پیش نسخه ریمستر قسمت اول بازی را معرفی کرد که تابستان امسال عرضه خواهد شد. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده که دیوید کیم، طراح ارشد گیم‌پلی بازی StarCraft 2، به بخش دیگری در بلیزارد منتقل شده و در حال کار روی پروژه جدیدی است. وی این موضوع را شخصا با انتشار پستی اعلام کرده و البته نگفته که پروژه جدیدش چه بازی‌ای خواهد بود.

اما مساله‌ای که اهمیت دارد این است که کیم سومین بازیساز شاخصی است که در چند وقت اخیر در بلیزارد جابجایی داشته و مشغول کار روی پروژه جدیدی شده است. تام چیلتون، طراح بازی World of Warcraft، در ماه اکتبر اعلام کرد که از این پس روی پروژه دیگری در بلیزارد کار خواهد کرد و داستین برودر، طراح بازی Heroes of the Storm نیز در ماه دسامبر از کار کردنش روی پروژه‌ای جدید در بلیزارد خبر داد.

حال دو احتمال پیش می‌آید؛ یا اینکه این سه نفر روی سه پروژه مجزا فعالیت می‌کنند و بلیزارد سه بازی مختلف در دست ساخت دارد، یا اینکه این سه نفر باهم روی یک پروژه مشترک کار می‌کنند که در این صورت باید منتظر ماند و دید که نتیجه کار چه بازی‌ای خواهد بود؛ چرا که هریک از این افراد سابقه کار روی سبک خاصی از بازی‌ها را دارند که خیلی به هم مرتبط به نظر نمی‌رسند و قطعا همکاری آن‌ها می‌تواند موجب خلق بازی جذابی شود.

نظر شما در این مورد چیست؟ 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده