نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

بازی Bayonetta برای پی سی عرضه شد

سگا بازی Bayonetta را برای پی‌سی عرضه کرد. 

بازی Bayonetta تقریبا ۶ سال پیش برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه شد و حال در جدیدترین اخبار بازی، این بازی برای پی‌سی نیز منتشر شده است و از طریق استیم می‌توانید آن را خریداری کنید. 

نسخه پی‌سی بازی Bayonetta از رزولوشن 4K پشتیبانی کرده و همچنین شامل تنظیمات گرافیکی مختلفی است و حتی از HDR نیز پشتیبانی می‌کند. طبق اعلام سگا، بازی در ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و همچنین از رزولوشن‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. 

سگا همچنین اعلام کرد افرادی که تا تاریخ ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) این بازی را خریداری کنند، نسخه دیلاکس دیجیتالی آن را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. این نسخه از بازی شامل پنج قطعه از موسیقی‌های بازی و همچنین یک کتابچه هنری دیجیتالی است که در آن می‌توانید طرح‌های هنری مختلفی از بازی را مشاهده کنید. بازی همچنین شامل صداگذاری‌های ژاپنی و انگلیسی و زیرنویس‌های مربوط به هریک از این زبان‌ها نیز می‌شود. 

بازی Bayonetta توسط استودیو پلاتینیوم گیمز ساخته شده و یکی از بهترین بازی‌های این استودیو محسوب می‌شود. این استودیو همچنین در سال ۲۰۱۴ نسخه دوم این بازی یعنی Bayonetta 2 را نیز به صورت انحصاری برای کنسول Wii U عرضه کرد. در جریان نمایشگاه E3 سال گذشته، هیدکی کامیا، طراح بازی، اعلام کرد که آن‌ها به بازی Bayonetta 3 فکر می‌کنند. وی گفت:

ما در استودیو در مورد ساخت بازی Bayonetta 3 بحث کرده‌ایم و حتی یک سری طرح‌های اولیه نیز برای این بازی داریم. در صورتی که شانس ساخت این بازی را داشته باشیم، قطعا اثر عالی‌ای خلق خواهیم کرد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده