// شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

بازی Kova بر روی کنسول ها عرضه خواهد شد

استودیو بلک هایو اعلام کرد که بازی Kova برای کنسول‌ها نیز عرضه خواهد شد.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Black Hive که مدتی پیش کمپین بازی Kova را با هدف جمع‌آوری ۲۸ هزار دلار سرمایه عمومی در وب‌سایت کیک‌استارتر آغاز کرده بود، تصمیم دارد علاوه بر رایانه‌های شخصی، این بازی را روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز عرضه کند.

بازی Kova، کاوش‌گری‌های مزدوری به نام کووا را به تصویر می‌کشد که در راستای پاسخ دادن به یکی از بزرگ‌ترین راز‌های جهان قدم در راه کاوش کهکشان راه شیری می‌گذارد. سوال مذکور این است: چرا جوامع بشری تا‌کنون با موجودات فضایی رو‌به‌رو نشده‌اند؟ تریلر معرفی این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

|  |

استودیو بلک هایو روند پورت کردن بازی Kova بر روی کنسول‌ها را پس از عرضه نسخه رایانه‌های شخصی در سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد. انتشار بازی Kova بر روی کنسول‌ها در حالی است که پیش از این استودیو مذکور اعلام کرده بود به دلیل کمبود منابع قصد انتشار این بازی روی کنسول‌ها را نداشته و از مبلغ ۲۸ هزار دلاری مورد‌نیاز برای ساخت بازی تنها ۴۶۹۵ دلار از طریق وب‌سایت کیک‌استارتر تامین شده است.

حامیان دسته Mercenary و بالاتر (حداقل مبلغ پرداخت شده ۱۸ دلار) می‌توانند در هنگام عرضه بازی Kova را به صورت رایگان از شبکه استیم دریافت کنند یا منتظر انتشار نسخه کنسولی باشند. مندی لوری، از موسسان استودیو بلک هایو در رابطه با عرضه بازی Kova روی پلتفرم‌های نسل هشتم سونی و مایکروسافت و جدید‌ترین کنسول نینتندو یعنی نینتندو سوییچ چنین گفته است:

از همان لحظه‌ای که در بیش از یک سال پیش به عنوان استودیویی مستقل شروع به کار کردیم، می‌دانستیم که خواهان ساخت بازی روی کنسول‌ها هستیم. ما سریعا ثبت نام کرده و با همکاری کمپانی‌های مایکروسافت، سونی و نینتندو در بین بازی‌سازان رسمی قرار گرفتیم. پس از آنکه کیت مخصوص بازی‌سازان به دستمان رسید، شروع به ساخت نمونه‌های آزمایشی برای کنسول‌ها کردیم. نتیجه این امر تحقق بخشیدن به خواسته حامیان نسبت به عرضه نسخه کنسولی است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده