نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

بازیکنان مشکل تاب برداشتن کنسول نینتندو سوییچ را گزارش کرده اند

بهتر از هنگام استفاده از حالت داک کنسول نینتندو سوییچ مراقب باشید، چرا که مشکل تاب برداشتن کنسول به تازگی گزارش شده است.

درست است که نینتندو سوییچ رکورد سریعترین فروش کنسول کمپانی نینتندو را در دست دارد، اما این موفقیت به معنای بی‌نقص بودن کنسول نیست. برای مثال، بازیکنان همان ابتدای عرضه کنسول، از مشکلات حالت داک و کنترلرهای Joy-Con خبر دادند. اما به نظر می‌رسد سوییچ از مشکلات دیگری هم رنج می‌برد؛ مشکلات خم شدن معروف آیفون 6 که سروصدای زیادی هم به همراه داشت را به خاطر دارید؟ حال نوبت نینتندو سوییچ رسیده تا از مشکل تاب برداشتن رنج ببرد.

طبق گزارش وبسایت TechnoBuffalo، برخی از کابران کنسول مانند یکی از کاربران reddit به نام NSR و افراد دیگری که در انجمن مذکور اظهار نظر کرده‌اند، گزارش می‌دهند که کنسول آن‌ها به طور قابل توجهی، به خصوص بعد از استفاده در حالت داک، تاب برداشته است. _NSR احتمال داده این مشکل به دلیل فشار پردازشی که در حالت داک به کنسول وارد می‌شود بوده است، چرا که کنسول به اندازه‌ای داغ می‌شود که بخش‌های داخلی آن پهن می‌شوند. نکته مثبت اینکه تاب برداشتن کنسول تاثیری در عملکرد نیتندو سوییچ ندارد.

نینتندو هنوز واکنشی نسبت به این مشکل نشان نداده، اما گفته شده در حال تعمیر کنسول‌های آسیب دیده است. پشتیبانی نینتندو تحسین برانگیز است، اما مشکلات مداوم کنسول سوییچ مسلما موجب نارضایتی کاربران خواهد شد. با وجود اینکه بیشتر خریداران از کنسول راضی هستند، اما کنترل کیفیت ضعیف نینتندو موجب نارضایتی برخی از کاربران شده است.

 


منبع engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده