// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

نقشه جدید بازی Splatoon 2 معرفی شد

در جریان رویداد ESL بازی Splatoon، نقشه جدیدی برای بازی Splatoon 2 معرفی شد.

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ، قطعا بازی Splatoon 2 است که نسخه اول آن نیز توانست به یک شوتر رقابتی تبدیل شده و طرفداران زیادی را به خود جب کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در رویداد ESL بازی Splatoon که روز ۱۳ فروردین (یک آوریل) برگزار شده بود، ویدیویی به نمایش در آمد که در جریان آن، هیساشی نوگامی، تهیه کننده بازی Splatoon 2، در حال بازی کردن این بازی در نقشه‌ای جدید بود.

بر اساس اینکه این ویدیو در اولین روز از ماه آوریل به نمایش در آمد خیلی‌ها فکر می‌کردند که این ویدیو دروغ ۱۳ باشد که پس از آن با ارائه عکس‌هایی از این نقشه جدید، مشخص شد که واقعا پای یک نقشه جدید در میان است.

نقشه Humpback Pump Trackبازی Splatoon 2

این نقشه جدید Humpback Pump Track نام دارد که برگرفته از پیست BMX است. یکی از جذابیت‌های بازی Splatoon به نقشه‌های متنوع و جذاب آن بود که همیشه شما را سرگرم می‌کرد و حال، امیدوریم در نسخه دوم این بازی نیز شاهد نقشه‌های متنوع و سرگرم کننده‌ای باشیم. در توضیحات نقشه Humpback Pump Track آمده است:

نقشه Humpback Pump Track برگرفته از محیط‌های داخلی پیست BMX است که دارای مناطق پر پیچ و خم بسیاری است و از طرفی این پیست موتور سواری در قسمت میانه دارای یک تپه است که هر کدام از تیم‌ها فکر می‌کنند این قسمت، بهترین مکان برای مخفی شدن است. با این حال این قسمت هنوز بخش‌هایی را در اختیار دارد که می‌تواند شما را حسابی هیجان‌زده کند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده