نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

آپدیت جدید بازی For Honor منتشر شد

آپدیت جدید بازی For Honor میزان استیل دریافتی را افزایش می‌دهد.

کمپانی یوبی سافت، سازنده و ناشر بازی For Honor، اخیرا آپدیت جدیدی برای این بازی منتشر کرده است. این آپدیت که روی هر سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده است، تغییرات و بهبود‌هایی را در بازی اعمال می‌کند. اولین ویژگی این آپدیت، اضافه کردن نقشه River Fort به بازی است که پیش از این حذف شده بود. یوبیسافت همچنین اعلام کرده در صورتی که این نقشه دوباره به مشکل نخورد، به زودی نقشه High Fort را نیز به بازی اضافه خواهد کرد. 

تغییر مهم بعدی آپدیت جدید بازی فور آنر، افزایش میزان استیل دریافتی است. در ادامه می‌توانید جزییات این افزایش‌ها را مشاهده کنید:

  • افزایش ۲۵ درصدی استیل دریافتی از نبرد‌ها
  • افزایش ۳۳ درصدی استیل دریافتی از Daily Order‌ها (ماموریت‌های روزانه)
  • افزایش ۵۰ درصدی استیل دریافتی از Side Order‌ها (ماموریت‌های جانبی)
  • افزایش استیل دریافتی از Community Order‌ها (ماموریت‌های گروهی) از ۵۰۰-۱۰۰۰ استیل به ۲۰۰۰ استیل

آپدیت جدید بازی همچنین گزینه‌های شخصی‌سازی جدیدی به هیرو‌ها اضافه می‌کند که شامل پوشش‌های Battlefield Chic برای شوالیه‌ها، پوشش‌های Death Ravens برای وایکینگ‌ها و پوشش‌های Death Blossoms برای سامورایی‌ها می‌شود. 

در نهایت آپدیت جدید یک بسته هدیه نیز برای تمامی بازیکنان شامل می‌شود که دلیل اعطای آن، مشکلاتی است که در تاریخ ۸ فروردین برای سرور‌های بازی پیش آمده بود. این بسته یک Champion Status سه روزه به تمامی کاربران اهدا خواهد کرد. یوبیسافت همچنین وعده داده که به زودی میزان جوایز دریافتی از Faction War را نیز افزایش خواهد داد. 

علاوه بر انتشار آپدیت جدید بازی، استفن کاردین، تهیه‌کننده بازی، پستی در سایت رسمی آن منتشر و اعلام کرد که یوبیسافت در تلاش است تا پایداری بازی For Honor را نیز بهبود ببخشد:

هدف و اولویت اصلی ما در حال حاضر بهبود پایداری کلی بازی است که باعث خواهد شد کاربران تجربه بهتری از For Honor داشته باشند. مهندسین ارشد ما از همان روز‌های اولیه عرضه بازی در تلاش هستند تا مشکلات اتصال و Matchmaking بازی را پیدا کرده و رفع کنند. به‌علاوه ما سعی داریم تا تعادل بهتری بین هیرو‌های بازی برقرار کنیم و نقشه‌هایی را که حذف کرده‌ایم، دوباره برگردانیم. دلیل حذف کردن این نقشه‌ها این بود که کاربران مشکلات زیادی را در رابطه با آن‌ها گزارش می‌کردند و روی این نقشه‌ها بیش‌ترین مشکل قطعی ارتباط را داشتیم. به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم تا ابتدا این موارد را برطرف کرده و دوباره نقشه‌ها را در دسترس قرار دهیم و خوشحال هستیم که نقشه River Fort امروز دوباره به بازی اضافه شد و در آینده نزدیک هم سعی خواهیم کرد نقشه High Fort را مجددا در دسترس قرار دهیم. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده