// یکشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

تاریخ عرضه بازی Minecraft: Story Mode بر روی نینتندو سوییچ اعلام شد

کمپانی تل‌تیل گیمز اعلام کرد که بازی Minecraft: Story Mode تیر ماه بر روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

سال ۲۰۱۵ کمپانی تل‌تیل گیمز که به‌واسطه بازی‌های اپیزودیک The Walking Dead ،Wolf Among Us و Batman: The Telltale Series شناخته شده است، بازی جدیدی به نام Minecraft: Story Mode را معرفی کرد. حال بر‌طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این بازی در اولین ماه از فصل تابستان بر روی جدید‌ترین کنسول کمپانی نینتندو که با نام نینتندو سوییچ شناخته می‌شود، عرضه خواهد شد.

پیش از این چندین خرده‌فروشی از جمله آمازون و گیم‌استاپ عرضه بازی Minecraft: Story Mode – The Complete Adventure در تاریخ ۲۷ ژوئن (۶ تیر) بر روی جدید‌ترین کنسول کمپانی نینتندو و قیمت ۳۹٫۹۹ دلاری آن را اعلام کرده بودند که اکنون به تایید کمپانی تل‌تیل گیمز نیز رسیده و علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ مذکور نسبت به خرید این بازی اقدام کنند. این بازی علاوه بر پنج اپیزود اصلی بازی Minecraft: Story Mode، شامل سه اپیزود بسته الحاقی Adventure Pass است. تصویر روی جلد این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

Minecraft: Story Mode – The Complete Adventure

بازی Minecraft: Story Mode روایت‌گر تلاش‌های جسی و دوستانش در راستای پیدا کردن نجات‌دهندگان دنیای ماینکرافت یعنی پنج ماجراجوی افسانه‌ای The Order of the Stone و نجات این دنیا از دست نیرویی نابودگر است. این بازی در عین رعایت اصول ثابت بازی‌های کمپانی Telltale Games، از شیوه طراحی پیکسلی بازی Minecraft بهره می‌برد.

علاوه بر نینتندو سوییچ، بازی Minecraft: Story Mode در بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، Wii U، رایانه‌های شخصی، مک، iOS و اندروید در دسترس قرار گرفته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده