// شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

نام ‌Battle.net به بلیزارد اپ تغییر یافت

در جریان جدیدترین بروزرسانی برنامه بتل‌نت، نام این برنامه به بلیزارد اپ تغییر پیدا کرد.

در سال گذشته خبری منتشر شد حول اینکه کمپانی بلیزارد قصد دارد نام برنامه خود را عوض کرده و دیگر از برند بتل‌نت استفاده نکند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اخیرا بروزرسانی برای برنامه بتل‌نت بر روی رایانه‌های شخصی منتشر شده است که با توجه به این بروزرسانی، نام بتل‌نت پس از تقریبا دو دهه از برنامه مخصوص بازی‌های بلیزارد پاک شده و شاهد اسم بیلیزارد اپ هستیم.

این بروزرسانی تغییر خاصی در ظاهر برنامه بلیزارد اپ بوجود نیاورده است و همه‌ بخش‌ها همانند گذشته است و فقط دو بخش صدای بلیزارد و بلیزارد استریمینگ به این برنامه اضافه شده است. کمپانی بلیزارد در این باره می‌گوید:

وقتی برنامه بتل‌نت را ساختیم، ایده‌مان خلق یک سرویس آنلاین بازی‌های ویدیویی بود که بتواند امکانات مجزایی را در اختیارتان قرار بدهد. از این‌رو ما تمرکز خاصی بر روی اینکه یک سرویس چه بخش‌هایی را در اختیار دارد انجام دادیم که شامل نام‌گذاری این سرویس می‌شد و نام بتل‌نت را انتخاب کردیم. با گذشت زمان متوجه شدیم که این نام یک دوگانگی بین مخاطبین بوجود آورده است. از یک طرف نام بلیزارد و از سمت دیگر نام بتل‌نت مخاطبان را گیج کرده است. از آن‌جایی که امروز این برنامه بزرگتر شده است و قابلیت‌های مختلفی به آن اضافه شده است، دیگر نیازی نیست که یک هویت جدا را به خود اختصاص دهد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده