نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

سه بازی جدید برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد

امروز سه بازی جدید برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد.

ممکن است این هفته شاهد عرضه بازی‌های بزرگی برای کنسول نینتندو سوییچ نباشیم، اما امروز سه بازی بزرگ به فروشگاه eshop این کنسول اضافه شد.

اولین بازی جدید نینتندو سوییچ یک نسخه دیگر از مجموعه ACA NeoGeo است؛ بازی گلف Neo Turf Masters که ابتدا در سال ۱۹۹۶ عرضه شده بود و هم اکنون به قیمت ۸ دلار برای سوییچ به فروش می‌رسد و از امکان بازی دو نفره هم بهره می‌برد.

بازی جدید سوییچ

بازی بعدی New Frontier Days: Founding Pioneers است که ۱۰ دلار قیمت داشته و یک بازی تکنفره در سبک شبیه سازی شهر سازی است.

بازی جدید سوییچ

و اما سومین و آخرین بازی Othello است که به قیمت ۵ دلار عرضه شده و یک نسخه جدید از بازی کلاسیک Reversi محسوب می‌شود. می‌توانید این بازی را به صورت دو نفره با استفاده از یک کنترلر Joy-Con تجربه کنید یا با صفحه لمسی کنسول به تجربه بازی جدید نینتندو سوییچ بپردازید. در مجموع هر سه بازی جدید کنسول سوییچ در واقع پورت یا نسخه ارتقا یافته بازی‌های قدیمی هستند.

بازی جدید سوییچ

در صورتی که به حساب کاربری آمریکای شمالی بازی دسترسی داشته باشید، می‌توانید هر سه بازی را از طریق فروشگاه eShop خریداری کنید.

برخلاف هفته جاری، هفته آینده و در تاریخ ۸ فروردین، بازی Has-Been Heroes برای سوییچ منتشر می‌شود که یک بازی کاملا جدید بوده و ترکیبی از سبک اکشن و استراتژی است. این بازی را در رویداد معرفی رسمی سوییچ در ماه گذشته دیدیم. این بازی به صورت دیجیتالی و فیزیکی به قیمت ۲۰ دلار در دسترس خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده