نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۹

بازی The Division امسال هم بسته های الحاقی جدید خواهد داشت

مصاحبه اخیر کارگردان بازی The Division اطلاعاتی از بسته‌های الحاقی دومین سال عرضه بازی را فاش کرد.

The Division، بازی تیراندازی پسا آخرالزمانی کمپانی یوبی سافت سال گذشته در چنین روزی به بازار عرضه شد. بازی فراز و نشیب‌های فراوانی را تجربه کرد و با وجود اینکه شروع موفق و قدرتمندی داشت، اما بسیاری از بازیکنان خود را به دلیل مشکلات طولانی مدت و عدم انگیزه برای تجربه مداوم بازی، از دست داد.

در پاسخ به این مشکلات، یوبی سافت عرضه چندین بسته الحاقی پولی بازی را با تاخیر مواجه کرد و گفت که قصد دارد پیش از گرفتن پول بیشتر از بازیکنان، مشکلات بازی را برطرف کند.

به نظر می‌رسد تلاش‌های یوبی سافت نتیجه داد، چرا که تعداد کاربران روزانه بازی The Division افزایش چشمگیر ۱۵۰ درصدی را در سه‌ماهه مالی اخیر کمپانی تجربه کرد. در حالی که آخرین بسته الحاقی بازی یعنی Last Stand در ماه فبریه منتشر شد، یوبی سافت به دنبال پشتیبانی مداوم از بازی برای یکسال دیگر به همراه محتوای جدید است.

در مصاحبه اخیر جولین جرایتری (Julian Gerighty)، طراح ارشد بازی با وبسایت GameSpot، او گفت که یوبیسافت قصد دارد دو بسته الحاقی بزرگ را به همراه اچیومنت‌های جدید به صورت رایگان برای دومین سال عرضه بازی منتشر و بازی را وارد قالب «فصلی» کند. جرایتری در این باره گفت:

می‌خواهیم به بازیکنانمان روش‌های جدیدی برای به چالش کشیده شدن بدهیم، امکان بازی کردن در روش‌های مختلف را ایجاد کنیم و به آن‌ها برای رقابت با دیگران در فعالیت‌های مختلف انگیزه دهیم.

فعلا فقط همین اطلاعات پیرامون بسته‌های الحاقی جدید بازی The Division در دسترس است، اما یوبی سافت قول انتشار جزئیات بیشتر را داده است، بنابراین زومجی را برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد آینده این بازی دنبال کنید.

و اما از محتوای سال دوم که بگذریم، امروز در برنامه زنده‌ای که یوبیسافت از طریق Twitch برگزار کرد، اعلام کرد که قصد دارد تولد The Division را جشن بگیرد و به کسانی که تا هفته آینده وارد بازی شوند، یک emote رایگان و البته ۲۰۰ اعتبار ممتاز خواهد داد. علاوه بر این جوایز، چندین رویداد هم داخل بازی به وقوع خواهد پیوست تا جشن یک سالگی بازی به اوج برسد.

The Division


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده