نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

نینتندو سوییچ موفق‌ترین عرضه را در بین کنسول‌های نینتندو در آمریکا داشته است

مدیر نینتندو آمریکا اعلام کرده که سوییچ موفق‌ترین عرضه را در بین کنسول‌های نینتندو در آمریکا داشته است.

کنسول نینتندو سوییچ چندی پیش در سراسر جهان عرضه شد و این روز‌ها اخبار متعددی پیرامون فروش این کنسول به گوش می‌رسد. در جدیدترین اخبار بازی، رجی فیس ایم، مدیر نینتندو آمریکا، اعلام کرده که سوییچ بهترین شروع در بین کنسول‌های نینتندو را در آمریکا داشته است و از حیث فروش در دو روز اول عرضه، در جایگاه نخست بین کنسول‌های این شرکت قرار می‌گیرد. طبق اعلام مدیر نینتندو آمریکا، این کنسول حتی موفق شده فروش بیش‌تری را در مقایسه با کنسول بسیار موفق Wii ثبت کند.

البته رجی فیس ایم هیچ آمار و عدد دقیقی از فروش این کنسول اعلام نکرده است. وی همچنین اعلام کرده که بازی The Legends of Zelda: Breath of the Wild نیز به موفق‌ترین بازی هنگام عرضه یک کنسول نینتندو در تاریخ این شرکت تبدیل شد. البته فیس ایم بازی‌هایی چون Wii Sports را که در داخل جعبه کنسول قرار گرفته بودند، در نظر نگرفته و منظورش بازی‌هایی است که گیمر‌ها می‌توانستند به صورت مجزا خریداری کنند. به نظر می‌رسد اصلی‌ترین رقیب زلدا در رسیدن به این جایگاه بازی Super Mario کنسول نینتندو 64 بوده باشد که از این حیث لینک موفق شده ماریو را شکست دهد!

به هر حال آنچه که مشخص است این است که سوییچ و جدیدترین نسخه از سری زلدا شروع بسیار خوبی داشته‌اند و باید منتظر ماند و دید که سرنوشت کنسول جدید نینتندو در آینده به چه شکل خواهد بود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده