نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۹

هیرو های Ninja و Centurion بازی For Honor فاش شدند

به نظر می‌رسد که Ninja و Centurion هیرو‌های جدید بازی For Honor خواهند بود.

بازی For Honor، ساخته جدید یوبی سافت، چندی پیش منتشر شد. این بازی در حال حاضر ۱۲ هیرو دارد که در سه حزب سامورایی، شوالیه و وایکینگ دسته‌بندی شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را به دلخواه انتخاب کنید. یوبیسافت پیش از این نیز اعلام کرده بود که قصد دارد در آینده ۶ هیرو جدید نیز به این بازی اضافه کند و حال در جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران سایت ردیت اعلام کرده که اولین هیرو‌های این بازی Ninja و Centurion خواهند بود.

این کاربر همچنین برای اینکه ادعای خود را ثابت کند، تصاویری نیز از این دو هیرو منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

بازی For Honor

با اینکه این تصاویر واقعی به نظر می‌رسند، هنوز نمی‌توان با قاطعیت گفت که نینجا و سنتورین هیرو‌های آینده بازی For Honor خواهند بود. همچنین هنوز مشخص نیست که این هیرو‌ها متعلق به کدام حزب هستند. می‌توان انتظار داشت که هیرو سنتورین یک شوالیه باشد و نینجا نیز در بین سامورایی‌ها قرار بگیرد. با این حال یکی از کاربران ردیت اعلام کرده که احتمالا یوبی‌سافت حزب چهارمی با عنوان «مزدور‌ها» (Mercenary) به بازی اضافه خواهد کرد و هیرو‌های جدید در آن قرار می‌گیرند تا از حیث داستانی نیز مشکلی پیش نیاید.

به هر حال باید منتظر انتشار اطلاعات بیش‌تر و رسمی از جانب یوبیسافت در این مورد باشیم. بازی For Honor یکی از آثار موفق چند وقت اخیر بود و در بررسی زومجی نیز نمره ۸ را دریافت کرد. خلاصه‌ای از بررسی بازی For Honor به شرح زیر است:

اگر شما هم از افرادی هستید که به فیلم‌هایی چون Troy یا ارباب حلقه‌ها علاقه دارید و همیشه دوست داشتید تا در نقش یک قهرمان وارد چنین میدان‌های نبردی شده و نتیجه جنگ را تعیین کنید، بازی For Honor اینجا است تا آرزوی شما را برآورده کند. بازی به لطف داشتن سیستم مبارزه‌های بسیار واقع‌گرایانه و عالی و همچنین موارد مثبت دیگری چون گرافیک خوب، تجربه‌ای لذت‌بخش برای‌تان فراهم می‌کند که شاید مشکلات کوچکی داشته باشد، ولی پس از عادت کردن به بازی دیگر این موارد هم به چشم‌تان نخواهد آمد.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده