// شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸

کمپین تبلیغاتی جدید نینتندو سوییچ معرفی شد

کمپانی نینتندو کمپین تبلیغاتی جدید کنسول نینتندو سوییچ را معرفی کرد.

در حدود چهار ماه پیش بود که کمپانی نینتندو نهایتا جدید‌ترین کنسول خود یعنی نینتندو سوییچ که پیش از این با اسم رمز NX شناخته می‌شد، به صورت رسمی معرفی کرد. بر‌طبق جدید‌ترین اخبار کنسول‌های بازی و در حالی که تنها ۶ روز تا عرضه جهانی کنسول Nintendo Switch باقی‌مانده است، کمپانی نینتندو کمپین تبلیغاتی جدید این کنسول را معرفی کرد.

بنا به برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمپانی نینتندو، کمپین مذکور شامل سه رو‌یداد در شهر‌های مختلف ایالات متحده آمریکا بوده و علاقه‌مندان می‌توانند بازی با کنسول نینتندو سوییچ را در یک «اتاق نشیمن تعاملی» تجربه کنند. در زیر تصویری از این اتاق مشاهده می‌کنید:

Nintendo Switch

اولین محل در نظر گرفته شده برای بر‌پایی کمپین تبلیغاتی جدید کنسول نینتندو سوییچ، شهرک سینمایی بلو کلود (Blue Cloud) واقع در شهر سانتا کلاریتا ایالت کالیفرنیا است. در این رو‌یداد که دو روز پیش بر‌گزار شد، جان سینا، ستاره WWE نیز حضور داشته و همراه با تعدادی از دارندگان کانال‌های مشهور یو‌تیوب به تجربه بازی 1-2-Switch پرداخته است. حضور در این رویداد مستلزم در‌یافت دعوت‌نامه بوده و امکان شرکت در آن برای همگان ممکن نیست.

رویداد دوم روز دو‌شنبه در پیست اسکی اسنومس (Snowmass) واقع در شهر اسپن، ایالت کلرادو برگزار خواهد شد و تمامی افراد حاضر می‌توانند با کنسول نینتندو سوییچ به بازی بپردازند. هدف کمپانی نینتندو از برگزاری این رویداد در پیست اسکی، این است که نشان دهد امکان تجربه بازی‌های نینتندو سوییچ در هر مکانی وجود دارد.

سومین و آخرین رویداد کمپین تبلیغاتی نینتندو سوییچ در روز عرضه این کنسول یعنی ۳ مارس (۱۳ اسفند) برگزار خواهد شد. کمپانی نینتندو، مدیسون اسکویر پارک واقع در شهر نیو‌یورک را برای بر‌پایی این رویداد رایگان و عمومی انتخاب کرده و عرضه جدید‌ترین کنسول این کمپانی توسط افرادی که لباس شخصیت‌های ماریو و لوییجی را به تن کرده‌اند، جشن گرفته خواهد شد.

کنسول نینتندو سوییچ در دو رویداد PAX East و South By Southwest که به تر‌تیب در تاریخ‌های ۱۰ تا ۱۲ مارس (۲۰ تا ۲۲ اسفند) و ۱۶ تا ۱۸ مارس (۲۶ تا ۲۸ اسفند) بر‌گزار می‌شوند، قابل بازی خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده