// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۱

Snipperclips بازی هنگام عرضه نینتندو سوییچ خواهد بود

طبق اعلام رسمی کمپانی نینتندو Snipperclips نیز از بازی‌هایی است که در زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. 

کمپانی نینتندو اعلام کرده که بازی پازل Snipperclips جزو آثار زمان عرضه نینتندو سوییچ خواهد بود و علاقمندان می‌توانند از طریق شبکه eShop آن را خریداری کنند. در مراسم معرفی سوییچ تنها اعلام شده بود که این بازی در ماه مارس عرضه خواهد شد.  

کمی پس از عرضه کنسول، باندل این بازی نیز در تاریخ ۲۰ اسفند در دسترس دوست‌داران قرار خواهد گرفت. این باندل شامل کد دیجیتالی برای دانلود بازی در کنار یک جفت کنترلر جوی کان می‌شود و در خرده فروشی‌های بزرگ قابل خریداری است. از طرفی کمپانی نینتندو دموی رایگان قابل انجام این بازی را نیز تایید کرده و گیمران می‌توانند در تاریخ ۱۳ اسفند یعنی زمانی که کنسول نینتندو سوییچ به بازار عرضه شد آن را از شبکه eShop دانلود کرده و کمی به تجربه این اثر بپردازند. 

در کنار Snipperclips، آثاری از جمله Just Dance 2017 ،The Legend of Zelda: Breath of the Wild ،1-2-Switch ،Skylanders: Imaginators ،Super Bomberman R ،I Am Setsuna، Human Resource Machine ،Little Inferno ،World of Goo ،Shovel Knight و Fast RMX از بازی‌های زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ هستند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده