نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

بازی Dungeons 3 معرفی شد

امروز بازی Dungeons 3، سومین نسخه از مجموعه Dungeons رسما معرفی شد.

بازی Dungeons 3 رسما رونمایی شد. این رونمایی امروز توسط ناشر و سازنده بازی که به ترتیب شرکت کالیپسو مدیا (Kalypso Media) و رلمفورج استودیوز (Realmforge Studios) هستند صورت گرفت. بازی Dungeons 3 قرار است در پاییز ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی (ویندوز و مکپلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

گفته شده در بازی Dungeons 3، ارباب سیاه چال بالاخره موفق می‌شود نیروهای شیطانی را با یکدیگر متحد کند و ریشه‌های امپراطوری تاریک خود را مقرر سازد. کاری که او را به هدف شیطانی خود یعنی گسترش و توسعه نیروهایش نزدیک‌تر خواهد کرد. ارباب سیاه چال که هم اکنون موفق شده کاهن الف‌های تاریک یعنی Thalya را فریب دهد و به ستوان ارشد خود بدل کند، راه جدیدی برای هدایت لشکر فاتح خود از محدوده مخفیگاهش پیدا کرده است. در حالی که Thalya در خط مقدم بوده و نیروهای شیطانی را با یکدیگر متحد می‌کند تا از او پشتیبانی کنند، بازیکنان بایستی با استفاده از هر روش و ترفندی که می‌توانند، به بهترین شکل از نیروهای ارباب استفاده کنند.

در توضیحات رسمی بازی آمده است:

تاریکی درون خود را با ساخت سیاه چال‌های منحصر به فرد با استفاده از انواع مختلف اتاق، تله و سازه‌های مختلف آزاد کنید. با استفاده از موجودات نفرت انگیزی مانند ارک‌ها، زامبی‌ها و غیره وحشتناکترین ارتشی را که جهان به خود دیده است تشکیل دهید. سپس هنگامی که نیروهای خود را ساختید، از تاریکی بیرون آمده و نیروهای خود را به سوی روشنایی جهان بیرون هدایت کنید؛ مکانی که شما زمین‌ها را به نابودی خواهید کشید و هر چه در سر راهتان باشد نابود خواهید کرد. و برای اولین بار در مجموعه Dungeons، مراحل ساخته شده به صورت تصادفی را تجربه کنید به طوریکه هیچ سناریویی مشابه دیگری نباشد. 

ویژگی‌ها

  • بازی Dungeons 3 بزرگترین، بهترین و شیطانی‌ترین شبیه ساز سیاه چال تا این لحظه بوده که به یک سیستم استراتژی هم زمان ارتقا یافته مجهز است.
  • نیروهای متحد شیطانی خود را زیر نظر و هدایت شخصیت جدید Thalya فرماندهی کنید و آن‌ها را برای رسیدن به پیروزی هدایت کنید.
  • بخش تکنفره وسیع به همراه ۲۰ مرحله و بیش از ۲۰ ساعت گیم‌پلی، مراحل ساخته شده به صورت تصادفی، حالت همکاری دونفره جدید، اتاق‌ها و مهارت‌های منحصر به فرد بیشتر.
  • راوی محبوب سیاه چال‌ها با صدای بی تردید خود بازگشته تا میراث سیاه چال را به بهترین روش ممکن ادامه دهد.

بازی Dungeons 3 قرار است برای اولین بار در رویداد GDC 2017 در شهر سان فرانسیسکو حضور پیدا کند. مکانی که بازیکنان می‌توانند اولین دمو گیم‌پلی بازی را تماشا کنند و فرصت صحبت با تیم سازنده بازی را داشته باشند. در ضمن قیمت بازی هنوز مشخص نشده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده